bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۶ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
نماینده مردم گچساران در مجلس گفت: براساس گزارش دیوان محاسبات،‌کمترین انحراف از بودجه مربوط به وزارت بهداشت است.
 غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی در نشست نوبت عصر امروز طی سخنانی در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی سخنانی اظهار داشت: طرح تحول سلامت زاده مجلس بود و ما این طرح را در برنامه ششم با قوت ادامه خواهیم داد.

وی افزود: ما می‌دانیم مردم مناطق محروم چه سهمی را صرف درمان خود می‌کنند. لذا اجرای این طرح که بسیاری از کشورهای پیشرفته در اجرای آن موفق نبوده‌اند نیاز جامعه ماست.

نماینده مردم گچساران درمجلس با بیان اینکه دولت منابع خوبی را برای اجرای طرح تحول سلامت پیش بینی کرده خاطرنشان کرد: بسیاری از این منابع تاکنون محقق شده البته دولت مشکلاتی نیز در تأمین بخشی از این منابع دارد.

تاجگردون با بیان اینکه برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت کوچکترین انحرافی از اسناد بالادستی نظام ندارد، گفت: در گزارش تفریق بودجه سال 94 که توسط دیوان محاسبات به مجلس ارائه شد، کمترین انحراف مربوط به بودجه بخش سلامت و وزارت بهداشت بود.

وی ادامه داد: زمانیکه ما مطلع شدیم آقای هاشمی نمی‌خواهند وزارت بهداشت را قبول کنند به همراه عده‌ای از نمایندگان محترم از ایشان خواهش کردیم که این مسئولیت را قبول کنند البته بار سنگینی که ایشان به دوش می‌کشد اگر در مسیر کارش یکی دو برخورد تند هم بوجود بیاید اشکالی ندارد زیرا ایشان در طول عملکرد خود باعث خوشحالی محرومین شده است.

نماینده مردم گچساران در مجلس تصریح کرد: در دوران وزارت آقای هاشمی واردات دارو ساماندهی شد و امروز دیگر کسی نمی‌تواند هر نوع دارویی وارد کند.

تاجگردون در پایان خاطرنشان کرد: ما از اینکه عملکرد آقای هاشمی باعث شد سهم پرداختی هزینه های مردم در بخش سلامت کاهش یابد، تشکر می‌کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: