bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تیم‌های حاضر در لیگ برتر به هم نزدیک هستند و بازی راحت وجود ندارد.
مهدی تارتار بعدازظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان، افزود: امسال برای همه تیم‌ها سخت است زیرا همه خوب مجهز شده‌اند و خوب تمرین کرده‌اند.
وی ادامه داد: روی نقاط ضعف و قوت صنعت نفت آبادان کار کرده‌ایم، می‌دانیم این تیم مهره‌های تاثیرگذار زیادی دارد، بازیکنان خوبی جذب کرده است، کادر فنی خوبی دارد، با این حال ما مصمم هستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

تارتار گفت: برای بازی فردا محروم و مصدوم نداریم و براساس تیم حریف ترکیبمان را می‌چینیم.

سرمربی پارس جنوبی جم با ابراز رضایت از خط دفاع و دروازه‌بان تیمش، افزود: با وجود این، ما 2-3 جای خالی داریم که می‌خواهیم در این پست‌ها بازیکن بگیریم تا در طول فصل دچار مشکلی نشویم.

تارتار با تشکر از هواداران این تیم، بیان کرد: نیازی به تعریف و تمجید کسی نداریم. ما به حمایت هواداران نیاز داریم و از هواداران می‌خواهیم که ما را تنها نگذارند. وقتی آنها را در بازی‌های داخل و خارج از خانه می‌بینیم احساس می‌کنیم یک یار بیشتر از حریف داریم.

سرمربی پارس جنوبی جم تاکید کرد: باز هم از کادر فنی تیم ملی می‌خواهم بازی‌های ما را رصد کنند و اگر بازیکنی هست که می‌تواند به فوتبال ملی کمک کند او را به تیم ملی دعوت کنند.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان هم گفت: پارس جنوبی از نفرات خوب و جوانی بهره می‌برد. بچه‌های ما هم بی‌تجربه نیستند و سابقه بازی در تیم‌های بزرگی را دارند. امیدوارم فردا دو تیم بازی جذابی ارائه بدهند.

فراز کمالوند با اشاره به این‌که برای برد به جم آمده‌اند، افزود: برای بازی فردا محروم نداریم، فقط دو بازیکن‌مان مشکل دارند که کادر پزشکی روی آنها کار می‌کند و وضعیتشان فردا مشخص می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: