bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۶ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
دور دوم مسابقات جام حذفی فوتبال ایران درحالی پیگیری شد که طبق معمول این مسابقات تحت تاثیر انصراف های دقیقه 90 تیم ها بود.
مرحله دوم جام حذفی فوتبال ایران روزیکشنبه برگزار شد و تیم های اکسین البرز، نفت مسجد سلیمان، سیراف کنگان بوشهر و بادران تهران با پیروزی بر حریفان به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کردند. 

حذف و صعود؛ با و بدون زحمت!
در پایان بازی های دیروز تیم های مس کرمان ، شهرداری ماهشهر، سردار بوکان و شهدای چوار ایلام با شکست مقابل حریفان از دور مسابقات کنار رفتند. اما تیم های دیگری هم بودند که بدون زحمت و بی آنکه در مسابقه حاضر شوند به دور بعد مسابقات رفتند.

انصراف تیم های مس رفسنجان، ماشین سازی تبریز، صبای قم، آلومینیوم اراک و نماینده نوشهر از حضور در مسابقات جام حذفی باعث شد تا رقیبان این تیم ها بدون دردسر و با کمترین زحمت به مرحله بعدی صعود کنند. با کناره گیری این تیم ها به طور اتوماتیک تیم های ملوان انزلی، نساجی قائمشهر، خونه به خونه بابل ، میعاد مغان اردبیل و آینده سازان برق جدید فارس به مرحله بعدی جام حذفی صعود کردند.

روز پیروزی میهمانان
در بازی های جام حذفی روز گذشته و در 4 بازی ، سه میهمان در برابر میزبان خود به پیروزی رسیدند و تنها تیم میزبانی که موفق به برد شد سیراف کنگان بوشهر بود که با نتیجه یک بر صفر مس کرمان را شکست داد. از نکات قابل توجه بازیهای دیروز حذف دو تیم لیگ یکی از مسابقات بود. مس کرمان در بازی برابر تیم سیراف کنگان شکست خورد .

صعود راحت نکونام
جواد نکونام سرمربی جدید تیم خونه به خونه بابل نیز همراه تیمش به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی صعود کرد اما نکونام در اولین حضورش در جام حذفی دچار زحمت نشد چرا که انصراف آلومینیوم اراک، حریف این تیم باعث شد تا خونه به خونه در اولین تجربه جدی سرمربی گری نکونام صعودی راحت به مرحله بعدی جام حذفی داشته باشد.

بازی های باقیمانده
در بازی‌های مرحله جام حذفی ابتدا روز جمعه تیم گل گهر سیرجان با نتیجه 7 بر 2 تیم یاران هادی نوروزی را از پیش رو برداشت. این مسابقات امروز – احتمالا- با انجام 5 بازی برگزار خواهد شد چرا که این احتمال وجود دارد در دقیقه نود برخی تیم ها از حضور در جام حذفی انصراف بدهند. در بازی های امروز  گل ابریشم تهران با شهرداری تبریز،راه آهن تهران با شهدای بابلسر، فجرسپاسی شیراز با قشقایی شیراز، ایرانجوان بوشهر با شاهین لردگان چهارمحال و خوشه طلایی ساوه با نیروی زمینی تهران دیدار خواهند کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: