bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۸ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از افزایش ضریب نفوذ گاز شهری این استان به 98 درصد از طریق افتتاح طرح‌های گازرسانی شهری همزمان با هفته دولت خبر داد.
غلامعباس حسینی با بیان این‌که هم‌زمان با ایام گرامیداشت هفته دولت دو شهر کلمه و تنگ ارم از توابع شهرستان دشتستان به شبکه سراسری گاز متصل و امکان برخورداری یک‌هزار و 300 خانوار شهری از نعمت گاز طبیعی فراهم می‌شود، خاطرنشان کرد: گازرسانی به شهرهای یادشده به‌دلیل کوهستانی و صعب‌العبور بودن منطقه از جمله طرح‌های مهم شرکت گاز استان بوشهر طی یکسال گذشته بوده است. ‌جهت تحقق این مهم بیش از 65 کیلومتر خط انتقال، 37 کیلومتر شبکه و سه ایستگاه تقلیل فشارگاز اجرا و نصب شده است.
حسینی اعتبار اختصاص‌یافته جهت گازدار شدن این دو شهر را 14 میلیارد و 315 میلیون تومان برشمرد و افزود: با گازرسانی به کلمه و تنگ ارم‌، تمامی شهرهای استان به‌غیر از جزیره خارگ از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

وی با قدردانی از اقدامات و حمایت‌های ویژه دولت در راستای گازرسانی به مناطق دوردست و محروم به طرح‌های ارزشمند صورت گرفته در استان اشاره و بیان کرد: در سال‌های اخیر در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر و به‌ویژه در شهرهای کمتر برخوردار و روستاهای محروم، شاهد اجرای پروژه‌های مهم و بزرگ گازرسانی بوده‌ایم که خوشبختانه به بخش مهمی از اهداف خود در این زمینه رسیده‌ و برنامه‌ها و فعالیت‌های باقیمانده خود را نیز همچنان با جدیت ادامه خواهیم داد.

این مقام مسوول با اشاره به عملکرد این شرکت در بخش گازرسانی به صنایع به‌عنوان یکی دیگر از اولویت‌های مهم گازرسانی در استان، گفت: به‌منظور توسعه گازرسانی در این بخش برنامه‌های خوبی پیش رو داریم که پیش‌بینی می‌شود با تحقق آنها به‌زودی به استان نخست کشور در زمینه فروش گاز به مشترکان صنعتی تبدیل شویم.

برچسب ها: اقتصاد ، گاز ، بوشهر ، گازرسانی
نام:
ایمیل:
* نظر: