bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
یک نمایشگاه از آثار بانوان هنرمند شهرستان دشتی همزمان با آغاز بزرگداشت هفته دولت شب در آیینی با حضور مسوولان شهرستانی و برخی از هنرمندان در شهر خورموج گشایش یافت.
فرماندار دشتی در این آیین گفت: در هفته دولت، امسال 44 طرح عمرانی با اعتبار 565 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرائی آنها آغاز خواهد شد.

غلامرضا مهرجو در ادامه با بیان این‎که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در سال‌های گذشته اقدامات خوب و موثری در عرصه فرهنگ و هنر انجام داده است، افزود: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی تحولات خوبی در این عرصه به‌وجود آورده که قابل تحسین و تقدیر است. بارها تاکید کرده و باز تاکید می‌کنم که ادارات شهرستان به‌ویژه شهرداری نسبت به خرید آثار هنرمندان اقدام کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی هم در این آیین گفت: این نمایشگاه نتیجه فعالیت‌های انجمن‌های تجسمی، خوشنویسی و سینمای جوان فرهنگسرای خورموج است که تا دهم شهریور هر روز عصر از ساعت 17 تا 21 میزبان علاقه‌مندان است.
حمید زارعی در پایان با بیان این‎که تابلوهای مختلف نقاشی با تکنیک‌های مینیاتور، آبرنگ، رنگ و روغن، راپید، زغال و مداد رنگی از آثار هنرمندان سیده‌ساناز موسوی، مهرناز یزدان‌شناس، فاطمه علی‌خواه، شقایق محمد‌رستمی و میترا محمد در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: همچنین تابلوهای خطاطی از منصوره حاجی‌زاده و مریم رضایی و تابلوهای فرش، صدف، روبان‌دوزی و گل‌های کریستال هنر دست اعظم حیدری و لیلاناظری‌زاده و عکاسی از سولماز موسوی و مریم بی‌گناه نیز به نمایش درآمده است.

برچسب ها: فرهنگ ، نمایشگاه ، دشتی
نام:
ایمیل:
* نظر: