bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی با کره جنوبی و سوریه گفت: بازیکنان جدیدی را به تیم‌ ملی دعوت کرده‌ایم و خود را برای جام جهانی آماده می کنیم.
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران با اشاره به دعوت از بازیکنان جدید در اردوی تیم‌ ‌ملی، گفت‌: ما بازیکنان جدیدی را به تیم‌ ‌ملی دعوت کرده‌ایم و خود را برای جام جهانی آماده می‌کنیم. دیدار برابر کره جنوبی و سوریه، دو مسابقه تیم‌ ‌ملی ایران جهت صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هستند و از آن جایی که تیم‌ ‌ملی، پیش این دو بازی، به جام جهانی صعود کرده، تمرکز خود را بر روی اهدافی که پیش رو داریم گذاشته و استانداردها و رکوردهای یوزهای ایرانی (بدون شکست و گل خورده)، را حفظ می‌کنیم. از سوی دیگر به فکر آینده تیم‌ ‌ملی هستیم و برنامه ریزی دقیقی را برای آماده سازی ملی‌پوشان جهت شرکت در جام جهانی روسیه، آغاز کرده‌ایم.

وی در ادامه بیان‌ کرد: با مسابقه مقابل کره جنوبی و سوریه و برگزاری اردوهای تدارکاتی می‌توانیم فرصت مناسبی را به دست آوریم و آماده سازی خوبی را برای جام جهانی آغاز کنیم تا بازیکنان در بازی‌ها و کمپ‌های تدارکاتی تجارب مهمی را کسب کنند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی ادامه‌ داد: این مسابقات را با همان انگیزه و استانداردی که داشته‌ایم، انجام می‌دهیم و با توجه به اهدافی که برای آینده داریم، برنامه‌های خود را اجرا می‌کنیم. ما یک گروه ۳۷ نفره از بازیکنان نخبه را برای آماده سازی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در اختیار داریم و اکنون با این مسابقات سعی می‌کنیم از این فرصت بهترین استفاده را ببریم.

کارلوس کی‌روش در پایان درباره لیست اسامی بازیکنان دعوت شده، گفت‌: برای آماده سازی جام جهانی روسیه از بازیکنانی همچون روزبه چشمی (دفاع) امید نورافکن (هافبک) و سامان قدوس (مهاجم) استفاده کرده‌ایم. همان طور که هنگام  ورود به کره جنوبی اعلام کردم، باید بگویم که زمانی می‌آموزیم که با بهترین تیم‌ها مسابقه دهیم. بنابراین، لیست دعوت شده، استراتژی ما را برای کار با گروهی از ۳۷ بازیکن نخبه منعکس می‌کند. ضمن این که این لیست و تفکرات بدان معنی نیست که بازیکنان با تجربه‌ای که برای همیشه با خود داشتیم، کنار بگذاریم. بازیکنانی مانند پژمان منتظری، مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری به کار خود در لیست ۳۷ نفره بازیکنان نخبه به عنوان گزینه‌های مهم برای تیم‌ ‌ملی ادامه می‌دهند./فدراسیون فوتبال
نام:
ایمیل:
* نظر: