bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی و کیفیت افزایی آنها و افزایش خدمات عمومی شهری از مهم‌ترین پروژه‌های شهر بوشهر است.
رئیس شورای شهر بوشهر در نشست بررسی برنامه‌های عمران شهر بوشهر اظهار داشت: خدمات قابل توجهی در توسعه شهر بوشهر ارائه شده که این مهم امسال با شدت بیشتری ادامه می‌یابد.

ابوذر دهدار با تبریک انتخاب میگلی‌نژاد به عنوان شهردار بوشهر بیان کرد: با انتخاب مجدد میگلی‌نژاد به سمت شهردار بندر بوشهر ان‌شالله در این چهار سال با همراهی و مشارکت شهروندان، نهادهای مدنی، ارگانها و ادارات با مدیریت شهری شاهد شهری آبادتر و توسعه یافته‌تر باشیم .

رئیس شورای شهر بوشهر با بیان اینکه شورای پنجم برای توسعه شهر بوشهر برنامه‌های خوبی تدوین کرده است گفت: تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی و کیفیت افزایی آنها و افزایش خدمات عمومی شهری از مهم‌ترین پروژه‌های شهر بوشهر است. شهروندمداری و توسعه متوازن محلات  از جنوبی‌ترین تا شمالی‌ترین نقطه شهر از محوری‌ترین سیاست شورای پنجم و شهرداری بوشهر است.

وی با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی و کیفیت افزایی آنها تصریح کرد:  نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، باز زنده سازی پارک‌های محله‌ای به عنوان حلقه ارتباطی مردم و مدیریت شهری و استفاده از المان‌های مشاهیر محلات ، توسعه فضای سبز و پارک‌های محله‌ای  و ساحلی در اولویت مدیریت شهری بوشهر قرار دارد.

رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره بر بهره‌گیری از نظرات متخصصان، نهادهای مدنی و سمن‌ها تاکید کرد: استفاده از بانوان توانمند در پیکره مدیریت شهری، توجه به وضعیت مبلمان شهری  و سیما و منظر شهری، توجه به محیط زیست شهری و بافت فرهنگی تاریخی شهر بوشهر از مهمترین برنامه‌های شورای پنجم  است.
نام:
ایمیل:
* نظر: