bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۸ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
تعمیرات اساسی فازهای 2 و 3 مجتمع گاز پارس جنوبی از امروز ششم شهریور‌ماه با همت و تلاش تمامی واحدهای عملیاتی آغاز شد.
 مدیر پالایشگاه دوم پارس جنوبی با اشاره به این مطلب، خاطرنشان کرد: تعمیرات اساسی سال 96 این پالایشگاه 18 روز به طول می‌انجامد. این کوتاه‌ترین زمان انجام تعمیرات اساسی از ابتدای راه‌اندازی تاکنون در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی است.
به‌گفته مهدی گرامی شیرازی، تعداد روزهای تعمیرات اساسی در سال گذشته 20 روز بوده که این روزها در سال‌های پیش از این به 45 روز نیز می‌رسیده و این موضوع باعث افزایش تولید در پالایشگاه شده است.

وی، تعداد مجوز کارهای صادر شده برای این دوره از تعمیرات اساسی را حدود سه هزار مجوز عنوان کرد و گفت: در مقایسه با سال گذشته که حدود هزار و 500 مجوز کار صادر شده، حجم کار حدودا دو برابر شده در حالی که زمان تعمیرات کاهش یافته است.
مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی با این‌که کاهش زمان تعمیرات اساسی به‌دلیل افزایش توان نیروهای پالایشگاه و برنامه‌ریزی مناسب صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود هزار و 300 نفر شبانه‌روز درگیر تعمیرات خواهند بود. در این دوره 18 روزه باید تعدادی طرح اصلاحی از جمله تعویض خطوط لوله بخشی از پالایشگاه انجام شود. همچنین، پروژه برق پشتیبان و بازرسی کامل ردیف سوم پالایشگاه و رفع نواقص تجهیزات مختلف از دیگر برنامه‌های تعمیرات اساسی سال جاری است.

نام:
ایمیل:
* نظر: