bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
قطار جابه‌جایی‌ و تغییر و تحول استانداران در دولت دوازدهم در وزارت کشور به حرکت در آمد و شنیده‌ها حاکی از آن است که تا این مرحله 6 استاندار تغییر می‎کنند.
عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور هفته گذشته در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در سطح استانداران و فرمانداران تغییراتی در دولت دوازدهم خواهید داشت اظهار کرد: حتما تغییراتی در سطح استانداران و فرمانداران خواهیم داشت.

استانداران آذربایجان شرقی، اصفهان، هرمزگان تغییر خواهند کرد و گزینه‌های نهایی برای این استان‌ها به زودی معرفی می‎شوند. «محسن نریمان» معاون وزیر راه و شهرسازی در دولت یازدهم جایگزین «ربیع فلاح جلودار» در استانداری استان مازندران می‌شود و «ربیع فلاح» نیز به استانداری قزوین خواهد رفت.

 حسین هاشمی قطعا در دولت دوازدهم استاندار تهران نخواهد بود و در حال حاضر فریدون همتی، استاندار قزوین در دولت یازدهم و علی اوسط هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان از جدی‎ترین گزینه‌های جانشینی هاشمی در استانداری تهران محسوب می‌شوند که هنوز درباره اینکه کدام گزینه معرفی شود تصمیم نهایی گرفته نشده است.

این تغییر و تحولات در حالی در دستور کار وزارت کشور قرار گرفته است که رحمانی فضلی، چندی پیش در گفت‌وگویی با رسانه ملی بابیان اینکه بنا داریم جابجایی استانداران و فرمانداران حداقلی باشد، گفت که «تلاش می‌کنیم تا آخر شهریور این تغییرات انجام شود.»/رویداد24
نام:
ایمیل:
* نظر: