bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دیر که تفاهم‌نامه‌اش در سفر سال گذشته وزیر رفاه به استان بوشهر امضا شد، توسط وی در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.
 مدیر درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به اینکه درمانگاه فعلی دیر در محلی استیجاری قرار دارد، گفت: با تلاش مسوولان استانی و پیگیری‌های نماینده جنوب استان در مجلس برای ارتقا وضعیت درمانی شهرستان دیر، احداث درمانگاه تامین اجتماعی این شهر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.

ابراهیم پورحکیمی ادامه داد: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت ۵ هزارمتر و زیربنای ۱۸۰۰ مترمربع در دو طبقه و برآورد اعتبار ۵۲ میلیارد ریال احداث خواهد شد. انتظار می رود با احداث این مرکز درمانی، بتوانیم گامی در جهت ارایه خدمات درمانی مطلوب‌تر برای مردم این شهرستان برداریم.

وی همچنین از پیگیری‌های نهایی برای جانمایی درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان دشتی خبر داد و ابراز امیدواری کرد: به زودی موافقت برای اجاره ساختمان مورد نظر و فعالیت درمانگاه در خورموج اخذ شده و احداث ساختمان ملکی درمانگاه نیز پیگیری می شود. در خصوص تنگستان هم که تنها شهرستانی است که هنوز مجوز نهایی برای احداث درمانگاه در آن صادر نشده، با کمک نماینده حوزه انتخابیه پیگیر مجوز لازم هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: