bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۵ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
مربی ایرانجوان بوشهر در گفت‌وگو با بامداد جنوب:
در چهارچوب هفته سوم لیگ آزادگان تیم نفت مسجد سلیمان در خانه ایرانجوان بوشهر موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
بامدادجنوب- علی تنگستان:
در چهارچوب هفته سوم لیگ آزادگان تیم نفت مسجد سلیمان در خانه ایرانجوان بوشهر موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
ایرانجوان با گذشت سه هفته از لیگ دسته اول هنوز نتوانسته به امتیازی دست یابد و رقابتی جالب توجه از این حیث با راه آهن در قعر جدول قرار گرفته است. محمود فکری اینبار موفق شد دربی جنوبی‌ها را در بوشهر با نتیجه یک بر صفر به سود خود خاتمه دهد تا سریال پیروزی‌های میلیمتری‌اش در لیگ دسته اول ادامه داشته باشد. در همین رابطه با یکی از مربیان ایرانجوان بوشهر گفت‌وگو کردیم تا ببینیم مشکل اصلی ایرانجوان در چیست.

مهدی دهقان در گفت‌وگو با بامداد جنوب در مورد شکست ایرانجوان در برابر نفت مسجد سلیمان در بوشهر گفت: برخی مسائل باعث شده که ایرانجوان در چنین وضعیت قرار بگیرد. ما زمان زیادی را از دست دادیم و تمرینات خود را دیر شروع کردیم و علاوه بر این نتوانستیم یارگیری خوبی کنیم، چراکه همین الان هم به‌دنبال یک مهاجم بلندزن نوک هستیم که متاسفانه فعلا به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم. همین مساله باعث شده که ضربه بخوریم و همانطور که می‌دانید ما در خط حمله فقط سجاد فیض‌اللهی را داریم که در هر شرایطی مجبور است، بازی کند. البته یک سهمیه زیر 21 سال به نام سجاد احمدزاده به تیم افزوده شده و از آنجایی که این بازیکن جوان است، زمان می‌برد که جا بیافتد اما متاسفانه ما آخرین تیمی بودیم که وارد نقل و انتقالات شدیم اما ما بازیکنان اسم و رسمداری داریم که تجربه بالایی در لیگ‌های مختلف کشوری دارند و می‌تواند به ما کمک زیادی کنند.

 با وجود این‌که دیر شروع کرده‌ایم ولی مطمئن باشید که ما روز به روز بهتر خواهیم شد. ما در بازی روز یکشنبه در مقایسه با بازی او‌لمان در لیگ دسته یک، بازی بهتری به نمایش گذاشتیم و بازیکنانمان توانستند تا حدودی برنامه‌‌های ما را در زمین پیاده کنند اما در دفاع با مشکلاتی روبه‌رو هستیم و باعث شده از نقاط مختلف ضربه بخوریم. بعضی مواقع کل زحمات یک تیم با دریافت یک گل ساده از همین نقاط از بین می‌رود ولی سعی می‌‌کنیم در بازی‌های آینده با تمرینات و برنامه‌های بهتر، این مشکلات حل شود تا نتیجه لازم را کسب کنیم. مساله‌ دیگری که در نتایج تیم دخیل شده است، استرس برد آوردن است. این بدین معنی است که ایرانجوان برای کسب اولین پیروزی خود، فشار زیادی را تحمل می‌کنند و همین مساله استرس بازیکنان را بیشتر کرده است ولی سعی داریم که در این هفته این مشکل را نیز حل کنیم.

وی در ادامه گفته‌وگو در پاسخ به این‌که دو شکست خانگی ایرانجوان در سه هفته ابتدایی لیگ، برای این تیم مشکل‌ساز نخواهد بود، یادآور شد: شانسی که ما آورده‌ایم این است که زمان زیادی از لیگ نرفته است و می‌توان با تغییر شرایط در بازی‌های آینده نتیجه لازم را کسب کرد. همانطور که گفتم ما بازی به بازی بهتر شده‌ایم ولی به‌دلیل برخی مسائل نتوانسته‌ایم نتایج لازم را کسب کنیم. ما در این هفته برای اولین‌بار از علی بیگدلی استفاده کردیم و آقای احمد الجبوری که یک جلسه فقط با تمرین کرد، به‌دلیل کمبود بازیکن مجبور شدیم در این بازی از او استفاده کنیم. نیمه دوم بازی دیروز ما امیدوار کرد ولی باید خط دفاع خود کار کنیم تا به این راحتی‌ گل نخوریم. ما باید سعی کنیم اول گل نخوریم تا بتوانیم آرامش بیشتری به خرج دهیم، چراکه در این صورت می‌توانیم حداقل یک امتیاز را بگریم. ما در این هفته تمرینات خوبی را انجام خواهیم داد و مطمئن باشید وضعیت تیم در جدول حتما بهتر خواهد شد.

مربی ایرانجوان بوشهر در ادامه در مورد زوج نظرزاده و گشنی و تجربه بالای این دو هافبک ایرانجوان تاکید کرد: ما روی تجربه این بازیکنان حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم و تمام تلاش ما این است که در کنار باتجربه‌های تیم، نیروهای جوان را نیز به تیم اضافه کنیم. ما جوانان خوبی در تمرینات داریم که هنوز به شرایط بازی کردن برای ایرانجوان نرسیده‌اند ولی این قول را به هواداران می‌دهیم که در هفته‌های آینده بیشتر از این بازیکنان استفاده کنیم تا یک تیم خوب و منظم داشته باشیم. مطمئن باشید در ادامه سعی می‌کنیم برنامه‌هایی در تیم پیدا کنیم تا نظرزاده و گشنی بتوانند با همکاری همدیگر خط هافبک تیم را مدیریت کنند.

دهقان در پایان گفت‌وگو در مورد پخش نشدن مستقیم بازی‌های ایرانجوان و نفت مسجد سلیمان از صدا و سیمای مرکز بوشهر خاطرنشان کرد: شاید یکی از نکات منفی بازی دیروز این مساله بود. البته من از صدا و سیمای مرکز بوشهر تشکر می‌کنم چراکه فصل گذشته به دستور مدیرکل صدا و سیما، تمام بازی‌های ما را پخش زنده کردند ولی احساس می‌کنم که امسال در وضعیت به‌خاطر حضور پارس جنوبی در لیگ برتر متفاوت است. به قول معروف «نو که اومد تو بازار، کهنه میشه دل‌آزار»، ما چنین وضعیتی داریم. تمرکز دوستان روی بازی‌های پارس جم رفته و به همین دلیل ما را فراموش کرده‌اند. البته برخی از دوستان برای ضبط بازی به ورزشگاه می‌آیند ولی توقع داریم که بازی‌های تنها نماینده استان در لیگ دسته اول پخش زنده داشته باشد، زیرا ما هواداران زیادی داریم که نمی‌توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند ولی دوست دارند بازی‌های این تیم را ببیند. امیدواریم که صدا و سیما مرکز بوشهر چون سال گذشته، باز هم بازی‌های ما را پخش زنده کند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: