bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۰۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
آلبوم موسیقی بی‎کلام عماد پوستینی، آهنگساز و نوازنده بوشهری به‌نام «انتهای جاده بی‎پایان» به‏زودی منتشر و رونمایی می‎شود.
 آلبوم موسیقی بی‎کلام عماد پوستینی، آهنگساز و نوازنده بوشهری به‌نام «انتهای جاده بی‎پایان» به‏زودی منتشر و رونمایی می‎شود.
مدیر آموزشگاه موسیقی «زریاب» با اعلام این خبر در گفت‎وگو با بامداد جنوب گفت: این آلبوم شامل 10 قطعه با محوریت ساز گیتار به سبک فلامنکو و فیوژن است که با نگاهی مردمی و خارج از محدودیت‎های سبک‏‌های تخصصی تولید شده است. در این قطعات از موسیقی مربوط به جنوب اسپانیا (فلامنکو) و موسیقی مدیترانه‌ای با تمی نزدیک به موسیقی مدرن ایرانی بهره گرفته شده که برای مخاطبان شنیدن آن جذاب است.
عماد پوستینی که آهنگسازی و تنظیم آلبوم موسیقی بدون کلام «انتهای جاده بی‎پایان» را برعهده داشته است، در خصوص قطعات این آلبوم گفت: در این اثر 10 قطعه با نام‎های «انتهای جاده بی‌پایان، «دیدار در گرانادا»، «به یاد مدیترانه»، «ساحل پایینِ شهر»، «روزی دیگر»، «آغاز»، «سکوت آتش»، «ساده اما...»، «سرگذشت» و «رقص پاییز» گنجانده شده است.

وی در پایان با تاکید بر این‏که با توجه به این‌که موسیقی بی‌کلام مخاطب‌های زیادی ندارد ولی این اثر به‎گونه‎ای تولید شده که برای بیشتر سلیقه‌ها قابل پذیرش و شنیدنی باشد، خاطرنشان کرد: این آلبوم نخستین آلبوم موسیقی بی‎کلام غیربومی استان بوشهر است که در استدیوی «ملودی» بوشهر ضیط و با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه ملی و با همکاری موسسه فرهنگی-هنری دی بآذر منتشر شده است.
برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، موسيقي ، آلبوم ، بوشهري
نام:
ایمیل:
* نظر: