bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
سرمربی شاهین شهرداری در گفت‌وگو با بامداد جنوب؛
در هفته نخست لیگ دسته 2 فوتبال کشور، شاهین بوشهر در برابر کاروند اروند خرمشهر به برتری رسید. در این دیدار که در استادیوم شهید بهشتی بوشهر برگزار شد، تیم شاهین با نتیجه 3 بر 2 برابر میهمان خود پیروز شد
بامدادجنوب:
در هفته نخست لیگ دسته 2 فوتبال کشور، شاهین بوشهر در برابر کاروند اروند خرمشهر به برتری رسید. در این دیدار که در استادیوم شهید بهشتی بوشهر برگزار شد، تیم شاهین با نتیجه 3 بر 2 برابر میهمان خود پیروز شد. گل‌های شاهین در این دیدار را امید سلطانی، حمیدرضا سلیمانی و مجید خدابنده‌لو (نقطه پنالتی) به‌ثمر رساندند. گل‌های تیم اروند خرمشهر را نیز محمد مجرد و علی حسینی وارد دروازه شاهین بوشهر کردند. در همین رابطه با سرمربی شاهین شهرداری گفت‌وگو کردیم.

حمید کللی‌فر در گفت‌وگو با بامداد جنوب در مورد پیروزی شاهین هفته اول مسابقات لیگ دسته 2 کشور گفت: ما می‌دانستیم که تیم اورند یکی از تیم‌های خوب لیگ است، چراکه این‌ تیم فصل گذشته نیز در گروه ما قرار داشت و یکی از کاندیدای صعود به لیگ دسته یک کشور بود. ما می‌دانستیم که در مقابل این تیم کار سختی در پیش داریم ولی مهم‌ترین مساله این بود که در اولین بازی لیگ در مقابل این تیم به میدان می‌رفتیم. با وجود این‌که گرمای هوا مقداری مشکل‌ساز شده بود ولی ما تا دقیقه 40 یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشتیم و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم اگرچه به‌دلیل عدم تمرکز بازیکنانم، در پنج دقیقه پایانی نیمه اول از روی دو صحنه شروع مجدد دو گل دریافت کردیم (البته خطایی که منجر به گل دوم شد، کاملا اشتباه بود) و متاسفانه همین دو گل باعث شد که تیم در شوک فرو برود. همین مساله باعث شد که در نیمه دوم زمان زیادی را از دست بدهیم ولی با تغییر و تحولاتی که در این نیمه و در تیم به وجود آوردیم، توانستیم با ارائه یک بازی بهتر گل سوم را به ثمر برسانیم. در نیمه دوم با وجود مصدومیت جزئی مهدی طاهری، وی را وارد بازی کردیم که با افزایش بازیکنان خط دفاع از 3 به 4 بازیکن خط دفاعی تیم شکل بهتری به خود گرفت. البته در 10 دقیقه پایانی بازی ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم که این امر میسر نشد ولی از این‌که توانستیم 3 امتیاز بازی را به‌دست آوریم، خوشحال هستم. تیم اروند هم تیم خوبی است و باید به آن احترام گذاشت. به‌نظر من این تیم یکی از مدعیان صعود به لیگ آزادگان است.

شاهین در نیمه اول این بازی چهار بازیکن بوشهری در ترکیب خود داشت اما در نیمه دوم با ورود دو بازیکن جوان و آینده‌دار، این تعداد به شش نفر رسید. کللی‌فر در این مورد خاطرنشان کرد: ما در شاهین، بازیکنان جوان و باانگیزه خوبی داریم که می‌توانند در ادامه راه کمک زیادی به ما کنند. به هر حال می‌توانستیم از ابتدای بازی هم از بازیکنان جوانمان هم استفاده کنیم، ولی از آنجا که بازی اولمان سنگین و استرس‌زا بود، تصمیم گرفتیم که از بازیکنان با تجربه و میدان‌دیده استفاده کنیم چراکه این احتمال وجود داشت که بازیکنان جوان نتوانند خود را در شرایط سنگین کنترل کنند. البته با تعویض‌های که در نیمه دوم داشتیم، سعی کردیم زا توانایی آنها در این بازی استفاده کنیم که خوشبختانه این روش موثر بود. بحث ما فقط مربوط به بوشهر نیست حقیقت این است که ما جوانان باانگیزه و با استعدادی در این استان فوتبال‌دوست داریم.
کللی‌فر در ادامه گفت‌وگو در مورد قضاوت داور مسابقات و اشتباه او روی گل اول اروند، یادآور شد: داور می‌توانست روی خطا قبل گل تیم حریف تصمیم بهتری بگیرد. در آن صحنه توپ به دست بازیکنان ما برخورد نکرد ولی داور خطای هند گرفت. البته بازیکنان ما هم روز گل دوم اشتباه کردند و به همین دلیل نباید خیلی از داور خرده گرفت. البته ما در سال گذشته در بیشتر بازی‌ها درگیر اشتباهات داوری شده بودیم و این چیز جدیدی نیست.

کللی‌فر در پایان گفت‌وگو در پاسخ به این‌که از عملکرد کلی شاگردانش در این بازی راضی بود یا خیر، تاکید کرد: به هر حال نتیجه راضی‌کننده بود و تا قبل دریافت دو گل، از تیمم خیلی راضی بودم چرا که بچه‌ها فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند. همانطور که گفتم بعد از این‌که دو گل در دقایق پایانی نیم اول دریافت کردیم، استرس بازیکنانمان زیاد شد ولی با زدن گل سوم توانستیم سه امتیاز بازی را به‌دست آوریم. روی هم رفته نتیجه خوبی در این بازی کسب کردیم وقتی نتیجه خوب باشد، باید از بازیکنان تیم هم راضی بود. به هر حال ما امسال بازیکنان خوبی به تیم خود آوردیم و از آنها انتظار داریم که بهترین نمایش خود را در هر بازی ارائه دهند. این‌که سلیمانی در بازی گذشته گل زد، خیلی خوشحال کننده است به هر حال ما این بازیکنان را برای گلزنی گرفته‌ایم. البته عباس پورخسروانی هم یکی دیگر از بازیکنان تاثیر‌گذار ماست که به‌دلیل مسائل مربوط به خدمت سربازی در این بازی غائب بود. او به‌زودی به تیم اضافه می‌شود و این مساله می‌تواند  خط حمله ما را قوی‌تر از گذشته کند. روند حرکتی تیم شاهین بازی به بازی با هماهنگ‌تر شدن بیشتر بازیکنان بهتر می‌شود. در پایان جای دارد از همه هواداران شاهین تشکر و قدردانی که برای حمایت تیم مورد علاقه خود به ورزشگاه آمدند و تا آخرین لحظه به بازیکنان روحیه می‌دادند. مطمئن باشید که شاهین با تماشاگران شاهین است.
شاهین با این برد 3 امتیازی شد و در جمع صدرنشینان هفته اول قرار گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: