bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۶ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خواستار حمایت بیشتر از این تیم برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ شد. او تاکید کرد که فوتبال ایران 55 سال از آلمان و فرانسه عقب است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم فوتبال ایران بعد از راه‌یابی به جام جهانی، اکنون امیدوار است تابستان سال آینده با ایران نتایج خوبی در جام جهانی کسب کند. با این حال ایران با آمادگی مطلوبی انتظار دارد چند ماه باقی مانده تا جام جهانی را بگذراند.

کی‌روش در گفت‌وگو با رویترز درباره شرایط تیم ملی و مقایسه آن با گذشته گفت: واقعا شرایط مثل گذشته است و تغییری نکرده است. ما فدراسیونی داریم که تلاش می‌کند بهترین کارها را انجام دهد ولی متاسفانه در ایران و من فکر می‌کنم سراسر جهان وقتی شما با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنید نمی‌توانید برنامه‌تان را پیش ببرید. ما سه ماه پیش به جام جهانی صعود کردیم و واقعا دلیلی ندارد ایران بعد از این مدت یک برنامه مشخص، یک بودجه تنظیم شده برای تصمیم گرفتن نداشته باشد. این‌ها دقیقا اتفاقاتی است که برای جام جهانی قبل رخ داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است با دو دیدار دوستانه برابر توگو و روسیه این تیم بتواند آمادگی بیشتری برای حضور در جام جهانی به دست بیاورد. کارلوس کی‌روش در ادامه صحبت‌های خود گفت: بر طبق روابطی که من در عرصه مربی‌گری دارم، توانستم بازی با روسیه را سازماندهی کنم و بتوانم چنین بازی را تدارک ببینم. روسیه میزبان جام جهانی است و من قبول کردم که با این تیم بازی داشته باشیم و فکر می‌کنم برای اعتبار فوتبال ما این بازی خوب باشد و به بالا بردن آن کمک کند ولی ما نمی‌توانیم فقط روی روابط و اقداماتی که من انجام می‌دهم تکیه کنیم. اگر شما می‌خواهید بازی دوستانه خوب داشته باشید، باید بدانید پول حرف اول را می‌زند. نمی‌توانید به این مسئله بی‌توجه باشید.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه صحبت‌های خود با خبرگزاری رویترز با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه فوتبال ایران برای رسیدن به موفقیت در جام جهانی گفت: هدف اول من این است که مطمئن شویم آمادگی خیلی خوب، منظم و بابرنامه‌ای را برای جام جهانی داشته باشیم که متفاوت با گذشته باشد. ایران چند بار در جام جهانی حاضر بوده؟ ۴ بار و این پنجمین حضور ما در جام جهانی است. ۴ جام جهانی گذشته چه چیزی به ما درس داد؟ ما چه از این جام جهانی‌ها آموختیم. اگر می‌خواهیم به دور دوم جام جهانی صعود کنیم باید متفاوت باشیم. متفاوت در آمادگی، جاه‌طلبی، خلاقیت و تمامی این موارد. برای اینکه متفاوت باشیم نیاز است که تمام انرژی‌مان را صرف موفقیت تیم ملی کنیم.

سرمربی پرتغالی اضافه کرد: چطور می‌توانیم فدراسیون را متقاعد کنیم که ما را حمایت کند؟ ما نمی‌توانیم مثل فدراسیون فوتبال پرتغال باشیم چون آن‌ها ۴۵ سال پیش این پروسه را شروع کردند. ما نمی‌توانیم مثل آلمان و فرانسه باشیم چون آن‌ها ۵۵ سال پیش این را شروع کردند. این که بتوانیم ازاین ۱۰ ماه استفاده کنیم و فاصله‌مان را با حریفان کم کنیم وظیفه من است.
نام:
ایمیل:
* نظر: