bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۴ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه ناکامی در جام حذفی را جبران می‌کنیم گفت: امیدوارم با برد مقابل استقلال تهران، عیدی خوبی را به هواداران پارس جنوبی‌جم بدهیم.
فرشاد محمدی‌مهر با اشار به دلایل باخت تیم پارس جنوبی‌جم مقابل نساجی مازندران در جام حذفی اظهار داشت: در طول بازی روی دروازه نساجی فشار‌های زیادی وارد شد، ولی حریف یازده نفره دفاع می‌کرد و حملات ما نیز به در بسته مواجه می‌شد.

محمدی مهر در پاسخ به این سوال که چرا پنالتی او توسط دروازه حریف دفع شد گفت: ضربه پنالتی‌ام رو خوب نزدم و شانس بد من نیز ضربه‌ام به هدر رفت و وارد دروازه حریف نشد.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه تلاش می‌کنیم با برد مقابل استقلال تهران، ناکامی در جام حذفی را جبران کنیم افزود: هواداران همیشه پشت تیم پارس جنوبی جم هستند و درحالیکه از جام حذفی، حذف شدیم باز تیم را تشویق کردند و امیدوارم با برد مقابل استقلال عیدی خوبی را به هواداران بدهیم.

وی با بیان اینکه برای شکست دادن استقلال به زمین بازی قدم خواهیم زد خاطر نشان کرد: تیم در شرایط خوبی قرار دارد و بازیکنان با شادابی خاصی در حال تمرین کردن هستند تا ان‌شالله بازی خوبی را مقابل استقلال انجام بدهیم و از زمین بازی دست پر بیرون بیایم تا در کورس قهرمانی بمانیم.

فرشاد محمدی مهر پارس جم را یکی از مدعیان اصلی کسب جام قهرمانی لیگ برتر دانست و تصریح کرد: در هفته‌های نخست لیگ برتر قرار داریم و هنوز جدول به درستی شکل نگرفته است و تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ذوب آهن مدعی قهرمانی هستند و ما نیز به دنبال شگفتی سازی در لیگ برتریم.

وی، ابراز امیدواری کرد که تیم پارس جنوبی جم بتواند در پایان فصل، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند./تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر: