bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۵ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
آخرین هنر سالاری پیش از ترک بوشهر؛
مساله انتخاب استاندار مانند همان چهار سال پیش که یک مُعَمَّم قسم جلال‌الله را شکست و با دادن آدرس واقعی فردی که قرار بود استاندار شود، بازی را طولانی و وارونه کرد، اکنون همان بازی در حال شکل گرفتن است. به این صورت که یک نفر سیبل می‌شد تا همه حملات به سمت او صورت بگیرد، در حالی که عملیات اصلی جای دیگری بود.
حقیقی سیبل شد، تا گراوند استاندار شودبامداد جنوب-ابوعلی زرین‌قلم:
 مساله انتخاب استاندار مانند همان چهار سال پیش که یک مُعَمَّم قسم جلال‌الله را شکست و با دادن آدرس واقعی فردی که قرار بود استاندار شود، بازی را طولانی و وارونه کرد، اکنون همان بازی در حال شکل گرفتن است. به این صورت که یک نفر سیبل می‌شد تا همه حملات به سمت او صورت بگیرد، در حالی که عملیات اصلی جای دیگری بود. نماینده دولت در طول چهار سال گذشته بارها و بارها از این حربه بهره برد، در حالی که قرار بود کار جای دیگری صورت بگیرد، همواره آدرس اشتباه می‌داد تا بقیه به قول معروف سراغ «نخود سیاه» بروند و او بتواند کار خودش را انجام دهد.

همین روش هم نزدیک به دو هفته است که در استان ما در حال شکل‌گیری است، در حالی که همه بر این باور هستند که سالاری به دنبال فتح‌الله حقیقی برای استانداری بوشهر است (که البته بود ولی توانایی آن را نداشت) اما واقعیت آن است که حقیقی مهره سالاری شده تا همه حملات به سمت او صورت بگیرد و از خلال آن عبدالکریم گراوند بر کرسی والی‌گری بوشهر بنشیند. در طول روزهای گذشته حقیقی روزی چند بار با نمایندگان استان تماس می‌گیرد تا به زعم خود آنها را با خود همراه کند اما جواب خاصی نمی‌گیرد. متاسفانه خود حقیقی نمی‌داند که سیبل شده است تا گراوند از روی شانه‌های او به استانداری برسد و این مشکلی است که به سادگی قابل تشخیص است. در همین حال بر اساس شنیده‌های خبرنگار بامداد جنوب، به دستور استاندار برخی از مدیرکل‌های ادارات تابع وزارت خانه‌ها در حال تماس با وزرای خود هستند تا بر تایید گراوند، تاکید کنند. 

اینکه چرا سالاری اصرار دارد که استاندار در سایه در بوشهر باشد، واقعا جای سوال است. اما اینکه نمایندگان استان نباید وارد بازی وی شوند، هم خود نکته‌ای دیگر است. هر چند که نمایندگان تاکنون به حقیقی «نه» گفته‌اند، اما واقعیت آن است که دو نفر از آنها هنوز هم به این نتیجه نرسیده‌اند که آقای گراوند، گزینه سالاری برای استانداری است که با توجه به آخرین شنیده‌های ما در پایتخت، بسیار بعید است که به استانداری برسد چرا که دولت ساز و کار خاص خود را برای انتخاب استانداران دارد و بدون شک یک غیربومی راهی خیابان سنگی می‌شود. سالاری و تشکیلات وی به جای رسیدگی به گراوند می‌توانستند با هم‌فکری نمایندگان یک گزینه قدرتمند را برای به دست گرفتن سکان هدایت استان وارد کنند که حال و روز ما به این شکل نباشد.
امیدوارم که فتح‌الله حقیقی هم این مطلب را بخواند و مراقب باشد که بیشتر از این «کیسه بوکس» دوستان سابقش نشود.

نام:
ایمیل:
* نظر: