bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۶ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با اجرای طرح ارتقا معدل دانش‌آموزان در دوسال گذشته، رتبه استان بوشهر در کشور از 22 به 18 ارتقاء یافته است.
 ناصر کرمی در همایش جوانه‌های امید در بوشهر بیان کرد: این همایش با هدف ترغیب دانش‌آموزان با استعدادهای برتر که در طول سال تحصیلی گذشته موفقیت کسب کرده‌اند برگزار شده است.

وی افزود: همایش جوانه‌های امید در 10 شهرستان استان بوشهر و با تجلیل از 700 دانش‌آموزان ممتاز مقطع متوسطه استان به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقاء معدل دانش‌آموزان در استان اضافه کرد: با اجرای این طرح در دوسال گذشته رتبه استان بوشهر در بین استان‌های کشور از 22 به 18 ارتقاء یافته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: این موفقیت حاصل توجه به سطح کیفی آموزش و معدل دانش‌آموزان در طرح ارتقا معدل در دو سال گذشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز گفت: هرچند بهبود و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان حائز اهمیت است اما پرورش نیروی انسانی اولویت بیشتری دارد زیرا توسعه هر کشوری در گرو تربیت نیروی انسانی خلاق است.

گراوند با بیان اینکه ارتقاء معدل دانش‌آموزان استان در کشور کار بزرگی است تصریح کرد: در همین زمینه، طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان با همکاری شوراها، دهیاری‌ها، معلمان و اولیاء دانش‌آموزان در استان در حال اجراست.

مرتضی رواندوست معاون مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر هم گفت: دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهرستان بوشهردر رشته های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی و فنی و حرفه‌ای رتبه اول را دربین شهرستان‌های استان بوشهر کسب کرده‌اند.

در اولین همایش جوانه های امید در کانون امام خمینی شهر بوشهر از 143 دانش‌آموز برتر مقطع متوسطه شهرستان بوشهر تجلیل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: