bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۹ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
بازی استقلال و پارس جم از آن بازی‌های دیدنی است. خبری از دست‌کم گرفتن حریف و نتیجه از پیش مشخص نیست. همه چیز بعد از ۹۰ دقیقه مشخص می‌شود.
 ده‌ها سوال وجود دارد که با سوت داور پاسخ داده می‌شوند. مهاجمان استقلال بالاخره گل‌ می‌زنند؟ استقلال در این بازی نتیجه می‌گیرد؟ منصوریان ماندنی می‌شود؟ پارس جم به صدر می‌رسد و ده‌ها سوال دیگر. یکی از سوال‌ها اما شاید این باشد که مهدی قائدی بالاخره برای استقلال گل می‌زند یا نه.

قائدی این فصل توانسته حتی جلوتر از ستاره‌هایی مانند جباری و منتظری، محبوب‌ترین بازیکن استقلال باشد. بازیکنی که به خاطر سن و سالش و البته تکنیکش گوی سبقت را از بقیه ربوده و نامش ورد زبان سکوها شده است. این در حالی است که این بازیکن هنوز نه گلی زده و نه پاس گلی داده و ناگفته پیداست که اگر این اتفاق بیفتد محبوبیت او شکل بسیار عجیب وغریب‌تری پیدا خواهد کرد. شاید این بازی همان بازی موعود باشد.

باشوی استقلالی‌ها این هفته به خانه برمی‌گردد و در بوشهر به میدان می‌رود. شهری که از آن خاطرات خوبی دارد. خاطراتی از گل‌هایش با ایرانجوان و تیمی که از آن چهره شد و سرخابی‌های پایتخت را مجذوب خود کرد. او فصل گذشته بیشتر گل‌هایش یعنی ۶ گل از ۱۰ گل خود را در دیدارهای خانگی و در بوشهر زده است. اگر قرار است قائدی اولین گل یا پاس گل را به زودی به نامش ثبت کند بی‌شک این بازی بهترین انتخاب است. همین‌جا، در خانه و برای استقلال در بحران./نود
نام:
ایمیل:
* نظر: