bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۶ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری؛
شب گذشته سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر میزبان یکی از مفرح‌ترین جشن‌ها و مراسمات تکریم از بازنشستگان بود که با حضور بازنشستگان شهرداری بندر بوشهر و خانواده‌های این عزیزان، شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.
آئین تکریم بازنشستگان شهرداری بوشهر برگزار شدو چه زیبا گفت رهبر معظم انقلاب: «بازنشستگان نیروی فعال کشور اندکی پیش هستند که تلاش کرده‌اند، زحمت کشیده‌اند و بسیاری از آنان شب و روز و عمر و جوانی خود را صرف کار کرده‌اند و باید کشور به این تلاش و به این زحمت‌کشی مستمر دوران عمر پاسخ گوید».

بازنشستگان معدنی از تجارب ارزنده و تخصص هستند که سال‌ها خالصانه در راه خدمت به مردم کوشیده‌اند. بر همین اساس در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به یمن نزول آیه «هل أتی» در سوره مبارکه الانسان در خصوص خانواده، روز 25 شهریورماه برای تقدیر و تکریم بازنشستگان انتخاب شده است.

در همین زمینه، شب گذشته سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر میزبان یکی از مفرح‌ترین جشن‌ها و مراسمات تکریم از بازنشستگان بود که با حضور بازنشستگان شهرداری بندر بوشهر و خانواده‌های این عزیزان، شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد. در این مراسم که با محوریت بازنشستگان و از سوی سازمان فرهنگی شهرداری برگزار شد، فاطمه صفری‌زاده، سرپرست و سامان نوذری، معاونت فرهنگی سازمان در بدو ورود بازنشستگان با اهدای گل و هدایایی از آنها و خانواده‌های ایشان استقبال کردند.

مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد و پس از اجرای سرود پرافتخار ملی با اجرای موسیقی زنده ادامه یافت. سخنرانی شهردار محترم بندر و ریاست شورای اسلامی شهر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

تقدیر از بازنشستگان با اهدای لوح و هدایا، اجرای نمایش طنز در دو نوبت، اجرای موسیقی سنتی، اجرای نمایش استندآپ کمدی و طنز فی‌البداهه خانواده توسط برخی از بازنشستگان و همسرشان و اهدای جوایز به ایشان و در پایان ضیافت شام از دیگر برنامه‌های مفرح این مراسم بود که با استقبال کم‌نظیر بازنشستگان همراه شد.

در حاشیه این مراسم، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر و متولی این مراسم جشن، با بیان این‌که بزرگداشت و تکریم بازنشستگان و پیشکسوتان شهرداری که پیش از ما زحمات زیادی برای این مجموعه و بندر بوشهر کشیده‌اند، از وظایف ماست، تصریح کرد:  بازنشستگی برای همه ما به مثابه آغاز فصلی دیگر از زندگی است، بنابراین پرداختن به موضوع بازنشستگی و یافتن راه‌هایی برای مرتفع کردن مشکلات این عزیزان همواره دغدغه شهردار محترم و زیرمجموعه ایشان بوده است.

فاطمه صفری‌زاده با تاکید بر این‌که تکریم و بزرگداشت بازنشستگان در خانواده و اجتماع، سبب ایجاد چشم‌اندازی روشن برای کارکنان فعلی شده و به آنها انگیزه و امید به کار می‌بخشد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دیدگاه شهردار محترم، جناب آقای میگلی‌نژاد به بازنشستگان و کانون بازنشستگان شهرداری مثبت است و از برگزاری این مراسم استقبال کردند. مجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری نیز با تلاش شبانه‌روزی برای برگزاری این مراسم زحمت کشیدند تا خنده را بر لب بازنشستگان بنشانند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم، برخی از بازنشستگان شهرداری بوشهر خاطرات خود را بازگو کردند که به زودی در قالب گزارشی انتشار خواهد یافت.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: