bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۶ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر از برگزاری جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور، در ۲۵۰ پایگاه ثابت و سیار استان خبر داد.
احمد لطفی در آیین آغاز جشن عاطفه‌ها با بیان این‌که مردم نوع‌دوست استان بوشهر همواره در کمک به نیازمندان پیش‌قدم بوده‌اند و مشارکت بالایی را از سوی مردم شاهد هستیم، گفت: جشن عاطفه نقش بسیار مهمی در کمک‌رسانی مردم به دانش‌آموزان و افراد نیازمند دارد و مردم با عشق‌ورزی به هم‌نوعان خود حضور و مشارکتی گسترده در این جشن دارند.

وی با اشاره به حمایت این نهاد از هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند، تصریح کرد: در قالب جشن عاطفه‌ها مردم کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای رفع نیاز این دانش‌آموزان ارائه می‌کنند.
لطفی  در ادامه خواستار مشارکت مردم در این کار خیر و خداپسندانه شد و ادامه داد: ۲۵۰ پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردم در جشن عاطفه‌ها در نقاط مختلف استان بوشهر برپا شده است.

به گفته این مسوول، ۲۰ مرکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد در محلات و شهرهای استان، پایگاه‌های مقاومت بسیج و ۱۸ دفتر کمیته امداد برای استقرار پایگاه‌های ثابت در نظر گرفته شده است. کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۷۷ مربع نیز به منظور دریافت کمک‌های مردمی به طور مستقیم در نظر گرفته شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: