bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
شعبانلو فعلا از ایرانجوان و شاهین دور شد؛
دو روز پیش نامه‌ای از فدراسیون فوتبال کشور به هیات فوتبال بوشهر فرستاده شد مبنی بر این‌که میلاد شعبانلو که در فصل نقل و انتقالات با دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و ایرانجوان بوشهر همزمان قرارداد بسته و درصدد نهایی کردن قرارداد با ایرانجوان بود، به‌دلیل شکایت باشگاه شاهین فعلا نمی‌تواند در هیچ یک از دو تیم حضور داشته باشد.
بامدادجنوب- علی تنگستانی:
حدود یک ماه از گزارش ما پیرامون پرونده انتقال جنجالی میلاد شعبانلو به ایرانجوان بوشهر می‌گذرد. انتقالی که با واکنش شاهینی‌ها مواجه شد، چراکه آنها مدعی بودند که این بازیکن با آنها قرارداد داخلی بسته بوده و طبق قانون بدون فسخ قرارداد حق ندارد به تیم دیگری ملحق شود اما دو روز پیش نامه‌ای از فدراسیون فوتبال کشور به هیات فوتبال بوشهر فرستاده شد مبنی بر این‌که میلاد شعبانلو که در فصل نقل و انتقالات با دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و ایرانجوان بوشهر همزمان قرارداد بسته و درصدد نهایی کردن قرارداد با ایرانجوان بود، به‌دلیل شکایت باشگاه شاهین فعلا نمی‌تواند در هیچ یک از دو تیم حضور داشته باشد.

لازم به ذکر است که پرونده این بازیکن که سابقه حضور در استقلال را دارد، به کمیته تعیین وضعیت ارسال شده و این کمیته با تعیین زمان رسیدگی و دعوت نمایندگان هر دو باشگاه و این بازیکن در خصوص وضعیت وی رأی صادر خواهد کرد اما این مساله به همین‌جا ختم نمی‌شود و اختلاف میان دو باشگاه محبوب بوشهری این روزها به شبکه‌های مجازی کشیده شده و دو تیم در کانال‌های خود علیه یکدیگر مطلب می‌نویسند.
اولین واکنش باشگاه ایرانجوان به تعلیق میلاد شعبانلو به این شکل بود: در روزهای اخیر مطالب متفاوتی پیرامون وضعیت میلاد شعبانلو بازیکن تیم فوتبال ایرانجوان منتشر شده و افراد مختلفی در این‌باره اظهار نظر کرده‌اند. اما باشگاه ایرانجوان با جدیت به‌دنبال احقاق حقوق بازیکن خود است و با توجه به طی مراحل قانونی عقد قرارداد حرفه‌ای و ثبت در هیات فوتبال استان و سامانه نقل و انتقالات سازمان لیگ، مکاتباتی را با فدراسیون فوتبال انجام داده تا هرچه سریع‌تر وضعیت بازیکن نامبرده مشخص و تیم فوتبال ایرانجوان از ایشان در ادامه مسابقات لیگ دسته اول استفاده کند. متاسفانه اعمال نفوذ عده‌ای برای جلوگیری از صدور کارت بازی میلاد شعبانلو‌، این بازیکن جوان را در شرایط بدی قرار داده. این در حالی است که مطابق تصویر ذیل قرارداد این بازیکن با شماره ثبت 223 به‌صورت قانونی در تاریخ 28 مردادماه در هیات فوتبال استان بوشهر ثبت و به مهر آن هیات ممهور شده است.

اما این مطلب با واکنش شاهینی‌ها مواجهه شد. روابط عمومی شاهین شهرداری در جواب ادعای ایرانجوانی‌ها، گفت: میلاد شعبانلو بر اساس مستنداتی که موجود است، روز دوشنبه ۲۶ تیرماه با باشگاه شاهین قرار منعقد کرده که امضا و اثر انگشت این بازیکن نیز موجود است و حتی در قرارداد این بازیکن قید شده است که طی ۴۸ ساعت آینده از تاریخ مذکور در صورت درخواست باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر جذب این بازیکن، قرارداد یکطرفه فسخ خواهد شد.
نامبرده یک ماه در تمرینات، اردوی تیم شاهین شهرداری و همچنین دیدارهای تدارکاتی حضور داشته و تمامی البسه تیم را دریافت کرده است.

میلاد شعبانلو و باشگاه ایرانجوان بوشهر با علم به این‌که این بازیکن با باشگاه شاهین شهرداری قرارداد دارد بدون هماهنگی و اطلاع باشگاه شاهین شهرداری در تاریخ ۲۸ مردادماه اقدام به عقد قرارداد با باشگاه ایرانجوان کرده‌اند که مراتب از طریق هیات محترم فوتبال استان به فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت بازیکنان ارسال شده تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.
به‌رغم مطرح شدن عباراتی نامناسب همچون نفوذ در فدراسیون به‌وسیله باشگاه ایرانجوان در خصوص باشگاه شاهین شهرداری، باید اذعان داشت که این باشگاه فقط از مراجع قانونی به‌دنبال احقاق حق خود است و هر تصمیم و رایی که کمیته محترم تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ایران صادر کند برای باشگاه شاهین شهرداری بوشهر قابل احترام است.

در همین رابطه با رئیس هیات فوتبال استان ارتباط برقرار کردیم تا ببینیم این بازیکن واقعا حق کدام تیم است. محمد نجفی در گفت‌وگو با بامداد جنوب در مورد وضعیت میلاد شعبانلو، گفت: به هر حال این بازیکن حدود دو ماه پیش با تیم شاهین شهرداری قرارداد داخلی بسته بود و از نظر قانونی بازیکن شاهین محسوب می‌شده است و همانطور که می‌دانید حتی با شاهین تمرین هم کرده. البته شاهینی‌ها برگه‌های مربوط به قرارداد داخلی این بازیکن را تحویل هیات فوتبال ندادند ولی با وجود این قانون می‌گفت او بازیکن شاهین شهرداری است اما او به یک‌باره با ایرانجوان به توافق می‌رسد و به‌دلیل این‌که شاهین مدارک قرارداد او را به هیات فوتبال نداده بود، مسوولان ایرانجوان قرارداد این بازیکن را در هیات فوتبال به ثبت رساندند. این در حالی است که همان زمان به این بازیکن تاکید کردیم که با شاهین قرارداد داخلی دارد و همین مساله برای او در ادامه راه مشکل‌ساز خواهد بود و علاوه بر این، این کار غیر اخلاقی نیز است ولی او معتقد بود که مشکلی به‌وجود نمی‌آید. پس از عقد این قرارداد شاهین‌ها اعتراض خود را به ما اعلام کردند و ما هم به همین دلیل نامه‌ای به فدراسیون نوشتیم تا او حکم را صادر کند. همانطور که در روزهای گذشته دیدید، این بازیکن به دستور فدراسیون فوتبال حق شرکت در تمرینات و بازی‌های دو باشگاه ایرانجوان بوشهر و شاهین شهرداری بوشهر را ندارد. حالا هم ایرانجوانی‌ها به حکم صادره اعتراض کرده‌اند و و ما روز چهارشنبه در این رابطه نامه‌ای به فدراسیون فوتبال نوشتیم تا تکلیف این بازیکن را هرچه زودتر مشخص کند.

 ما در صدد هستیم که بین مدیر عامل دو باشگاه جلسه‌ای برگزار کنیم تا با توافق طرفین، بازیکن در یکی از این دو باشگاه فعالیت فوتبالی خود را ادامه دهد.
وی در ادامه در مورد مطالب کانال‌های ایرانجوان و شاهین در روزهای گذشته و حواشی که این کانال‌ها ایجاد کرده‌اند، گفت: در شخصیت ما نیست که وارد چنین مسائلی شویم. من خبرهای مربوط به حواشی را که گفتید چک نکرده‌ام و به کانال این دو باشگاه سر نزده‌ام ولی امیدوارم این مشکل باعث اختلافات بین دو باشگاه نشود. 
ما هم امیدواریم مسوولان ایرانجوان و شاهین شهرداری با برگزاری جلسه، اختلافات پیش‌آمده را حل کنند تا بعضی‌ها نتوانند از مساله سوء‌استفاده کنند و اختلافات را بیشتر از این کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: