bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
امیرارسلان مطهری یکی از مهاجمان جوان سال های اخیر فوتبال ایران بوده است. بازیکنی که پس از اضافه شدن علیرضا منصوریان به کادر استقلال تهران از علاقه اش برای ملحق شدن به جمع آبی پوشان پایتخت گفت، اما...
امیرارسلان مطهری یکی از مهاجمان جوان سال های اخیر فوتبال ایران بوده است. بازیکنی که پس از اضافه شدن علیرضا منصوریان به کادر استقلال تهران از علاقه اش برای ملحق شدن به جمع آبی پوشان پایتخت گفت؛ اما یک فصل دیگر هم در نفت تهران با علی دایی باقی ماند و در پایان این فصل و در حالی که صحبت های زیادی در مورد لژیونر شدنش وجود داشت، در نهایت با پارس جنوبی جم به توافق رسید و شب گذشته در مقابل استقلال تهران به میدان وارد و موفق شد پنالتی گل دوم پارس جنوبی جم را بگیرد و نقش تاثیرگذاری در پیروزی تیمش داشته باشد.

این مهاجم 25 ساله  در مورد دیدار شب گذشته برابر استقلال و اتفاقاتی که در نهایت منجر به راه نیافتنش به فوتبال اروپا و تصمیم به حضور در پارس جنوبی جم شده است، گفتگو کرده است.

منتفی شدن حضور در اروپا؟
خوب من از 12،13 تیم پیشنهاد داشتم که به من لطف داشتند؛ اما به آنها گفتم که هدفم چیز دیگری است. طی این مدت هم از فوتبال دور نبودم و تمریناتم را پیگیری می کردم و صحبتی نمی کردم تا از تصمیماتم آگاه و مانع نشوند. رفتن به فوتبال اروپا از نظر مادی به نفعم نبود؛ ولی دنبال این بودم که از فوتبال ایران بروم؛ ولی بعضی از افراد لطف کردند، سنگ اندازی کردند و نگذاشتند به فوتبال اروپا بروم. از لیگ سوئد پیشنهاد داشتم؛ ولی نگذاشتند. 2 ماه منتظر ماندم ولی در نهایت ویزایم صادر نشد و از بین پیشنهاداتم پارس جنوبی جم را انتخاب کردم.

از انتخاب پارس جنوبی جم راضی هستی ؟
صد در صد. همان موقع که با پارس جنوبی جم صحبت می کردم، چند پیشنهاد دیگر داشتم؛ ولی اینقدر صحبت هایی که میان من و آقای رضائیان مدیرعامل باشگاه انجام شد، خوب بود که تصمیم گرفتم پارس جم را انتخاب کنم. شهر جم جمعیت زیادی ندارد؛ ولی در هر بازی ورزشگاه پر می شود و این نشان می دهد که مردم شهر واقعا فوتبال را دوست دارند و ما هم تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا آنها را خوشحال کنیم.

دیدار برابر استقلال تهران و گرفتن پنالتی؟
یک بازی خیلی خوب و فوق العاده بود. بردن تیم بزرگی مثل استقلال ساده نبود. همه ما با هم رفیق هستیم و دنبال این بودیم که سه امتیاز را بگیریم. قدم بعدی ما این است که شخصیت به وجود آمده را تثبیت کنیم و این سه امتیاز خیلی در ادامه راه به ما کمک خواهد کرد. این ها همه تدابیر کادر فنی، همت بچه ها و تفکر مدیریت تیم بوده و نشان می دهد این نتایج اتفاقی نیست.

دوست نداشتی پنالتی که گرفتی را خودت بزنی؟
چر اتفاقا خیلی دوست داشتم بزنم و مطمئنا هم گل می‌شد ولی رفاقتی که در تیم داریم، خیلی مهم‌تر از این چیزها است.

دوست داشتی در تیم استقلال بودی؟
من زمانی که گفتم دوست دارم در استقلال بازی کنم، همان زمان از پرسپولیس پیشنهاد داشتم. به نظرم آدم باید جرات داشته باشد و طوری که می خواهد زندگی کند نه آنطوری که به نفعش است. خیلی دوست داشتم در استقلال بازی کنم و استقلال را از صمیم قلبم دوست دارم، ولی خوب درست است که استقلالی هستم؛ ولی شرافتم برایم اهمیت بیشتری دارد و الان به خاطر هواداران پارس جنوبی جم فوتبال بازی می کنم. نه تنها مردم شهر جم که تمام مردم سراسر ایران که طرفدار پارس جنوبی جم هستند.

فلسفه تیمی پارس جنوبی جم؟
ما دنبال این هستیم که قشنگ بازی کنیم و بازی خوب، نتایج خوب هم با خودش می آورد.  مطمئنا در باد غرور این نتایج نمی خوابیم و بازی به بازی پیش می رویم. من در نفت تهران که بودم مدیری داشتیم که اسم بازیکنان را نمی دانست و اشتباه می گفت؛ این نوع مدیریت را من هم می توانم انجام می دهم ولی واقعا حالا یک مدیر فوتبالی داریم که فوتبال را می فهمد و کادر فنی و بچه های خوبی هم داریم. هدف ما مشخص است و آن هم بازی خوب است و اصلا هم به قهرمانی فکر نمی کنیم.

حرف پایانی؟
تشکر می کنم از مردم و هواداران بوشهری که همیشه برای تیم سنگ تمام می گذارند. شهر جم 30 ، 40 هزار نفر جمعیت دارد و هر بازی 15 تا 25 هزار نفر برای تشویق ما به ورزشگاه می آیند؛ ما هم قول می دهیم تمام تلاشمان را برای خوشحال کردن آنها انجام دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: