bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۹ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف هزار و 221 کیلوگرم تریاک خبر داد.
سردار خلیل واعظی با بیان این‌که در این ارتباط پس از چند ماه فعالیت پلیسی و اطلاعاتی، محل‌های تخلیه و عناصر اصلی یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر با تلاش پلیس شناسایی شد، گفت: در حالی که یکی از عنصر اصلی به همراه همدستش در حال بارگیری مواد مخدر در یک دستگاه خودرو در یکی از بخش‌های شهرستان کنگان بودند، در طرح عملیاتی واحدهای مختلف پلیس قرار گرفتند. 
به گفته واعظی، این افراد بدون توجه به دستورات پلیس اقدام به فرار کردند که پس از شلیک چندین تیر ماموران انتظامی متوقف شدند.

وی با اشاره به این‌که با توقف آنها هر دو متهم دستگیر و از محل دپوی آنها 615 کیلوگرم تریاک کشف و یک دستگاه خودرو توقیف شد، افزود: همچنین در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر ورود مقادیر زیادی مواد مخدر از طریق دریا به سواحل عسلویه بلافاصله طرح عملیات انتظامی با حضور واحدهای مختلف فرماندهی شهرستان عسلویه اجرا شد. 
این مسوول با بیان این‌که پلیس به یک دستگاه خودرو که قصد خروج از اسکله داشت مظنون شد و دستور توقف داد اما راننده خودرو بدون توجه به این دستور با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد، خاطرنشان کرد: پس از شلیک چندین تیر هوایی و بی توجهی راننده خودرو، لاستیک‌های خودرو مورد هدف قرار گرفت و متوقف شد ولی راننده و سرنشین خودرو به سمت کوه‌های اطراف متواری شدند. 

واعظی با تاکید بر این‌که در عملیات تعقیب و گریز ساق پای یک از متهمان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و هر دو متهم دستگیر شدند و فرد مجروح به بیمارستان انتقال یافت که وضعیت وی رضایتبخش گزارش شده است، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی آنان 606کیلو و 835 گرم تریاک کشف شد. 
وی در ادامه با اشاره به این‌که از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از پنج تن و 250 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوی پلیس استان بوشهر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 391درصدی را نشان می‌دهد، گفت: در این مدت 30 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم ، 71دستگاه خودرو حامل مواد مخدر توقیف و هزار و 380 نفر متهم نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: