bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۶ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
كميته داوران فدراسيون فوتبال اسامي تيم قضاوت كننده مسابقه تيم‌هاي فوتبال صباي قم و ايرانجوان بوشهر در ليگ آزادگان را معرفي كرد.
 پنجمین مسابقه صبای قم در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان دیداری فوق‌العاده حساس با یکی از قعرنشین‌های جدول رده‌بندی است.
صبای قم بعد از انجام دو بازی خارج از خانه برابر تیم‌های آلومینیوم سازی اراک و خونه به خونه بابل، عصر روز دوشنبه 27 شهریور ماه در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران در دیدار فوق‌العاده حساس برابر تیم ایرانجوان بوشهر قرار می‌گیرد تا از قعر جدول نیز فاصله بگیرد.

این مسابقه به میزبانی ایرانجوان بوشهر و در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر در حالی به انجام می‌رسد که با تصمیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال، مسوولیت قضاوت آن بر عهده عقیل جهان‌بازی است و کمک‌های وی در این دیدار حساس رحیم حاجی‌پور، ولی کاووسی و میثم حیدری هستند و ناظر بازی حیدر شکور خواهد بود.

این باری ساعت 18 روز دوشنبه 27 شهریور ماه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار می‌شود در حالی که صبای قم هم اکنون با کسب 2 امتیاز از 4 بازی در مکان شانزدهم ایستاده و تیم ایرانجوان با یک امتیاز یک رتبه پائین‌تر از صبا قرار دارد.
برچسب ها: فوتبال ، بوشهر ، ایرانجوان
نام:
ایمیل:
* نظر: