bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان بوشهر از حضور خرمای بوشهر در قالب یک کنسرسیوم در نمایشگاه بین‌المللی روسیه خبر داد.
 مهدی صفوی در نشست با صاحبان صنایع و فرآوری خرمای استان بوشهر اظهار داشت: مقدمات حضور خرمای بوشهر و پنج استان خرماخیز کشور در قالب یک کنسرسیوم و به نام خرمای ایران در نمایشگاه بین‌المللی روسه ایجاد شده است.

وی افزود: بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی روسیه در حالی در پاییز امسال در مسکو برگزار‌ می‌شود که سه شرکت معتبر استان بوشهر در زمینه تولید و بسته‌بندی و فرآوری خرما به همراه شرکت‌هایی از استان‌های خوزستان، کرمان و بندر عباس تحت عنوان کنسرسیوم خرمای ایران در این نمایشگاه حضور خواهند یافت و به عنوان پاویون جمهوری اسلامی ایران محصولاتشان را عرصه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر با داشتن خرمایی مرغوب و بازارپسند دارای مشتریان خوبی در آسیای میانه و مرکزی است که نمایشگاه مسکو ظرفیت لازم برای دادوستد در این بخش و ایجاد بازارهای جدید برای فروش این محصول را به کشور و استانمان ارائه می‌کند. 

صفوی یادآور شد: در این نمایشگاه فرصت مناسبی در اختیار تجار خرمای استان بوشهر قرار می‌گیرد تا بتوانند با نشست های جداگانه با اتاق بازرگانی کنفدراسیون ایران- روسیه و شرکت‌های روسی زمینه تبادل محصولات خرمای استان بوشهر به روسیه را فراهم سازند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تجار خرمای استان بوشهر به همراه سایر تجار ایرانی شرکت‌کننده در این نمایشگاه از مراکز فروشگاهی و عمده‌ فروشی غذاهای چهارفصل بازدید و در همایش کاربردی تجارت با روسیه نیز شرکت‌ می‌کنند./فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: