bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
صد هزار و 565 دستگاه خودرو در مرداد‌ماه امسال در کشور تولید شد که 99 درصد از حجم تولید به خودروهای گروه سبک اختصاص داشت 12 محصول تولیدی درجه کیفی چهار ستاره را به‌دست آوردند.
بر اساس گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که از سوی اداره‌کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد، تعداد خودروهای تولیدی کشور در مرداد ماه 96 تعداد صد هزار و 565 دستگاه بود که 99 درصد از حجم تولید به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص داشت. همچنین خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل 49 مدل خودرو درگروه سبک و شش مدل در گروه سنگین بود. 

در گروه سواری و در کلاس قیمتی بالاتر از هزار میلیون ریال خودروهای نیو‌مزدا‌3 شرکت بهمن موتور و گرند ویتارای ایران خودرو خراسان و در کلاس قیمتی 750 تا یک هزار میلیون ریال خودروهای هیوندا‌20i‌ کرمان موتور و کیا سراتوی شرکت سایپا موفق به کسب چهار ستاره کیفی شدند.
 در همین گروه و در کلاس قیمتی 500 تا 750 میلیون ریال خودرو هیوندا i 10 کرمان موتور و در کلاس قیمتی 250 تا 500 میلیون ریال خودروهای رنو ساندرو شرکت پارس‌خودرو، تندر 90 اتوماتیک پلاس، تندر 90 اتوماتیک و پژو 207 اتوماتیک ایران‌خودرو و همچنین پارس‌تندر شرکت پارس‌خودرو با کسب چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل در این گروه را در این ماه به‌خود اختصاص دادند.

برچسب ها: اقتصاد ، خودرو ، کیفیت
نام:
ایمیل:
* نظر: