bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۰۴ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
در پی معرفی سیاسی‌کارها برای استانداری بوشهر؛
مسیر طولانی انتخاب استاندار آینده بوشهر همچنان به مقصد نهایی خود نرسیده است و هر کسی که زورش بیشتر باشد، تلاش بیشتری هم برای به کرسی نشاندن گزینه‌اش برای جانشینی سالاری خواهد کرد. در این میان بامداد جنوب چندی پیش در ضمن گزارشی تاکید کرد که ما دیگر نیازی به استاندار سیاسی نداریم و خواهان استانداری هستیم که در حوزه اجرا قوی باشد..
بامداد جنوب-ابوعلی زرین‌قلم: مسیر طولانی انتخاب استاندار آینده بوشهر همچنان به مقصد نهایی خود نرسیده است و هر کسی که زورش بیشتر باشد، تلاش بیشتری هم برای به کرسی نشاندن گزینه‌اش برای جانشینی سالاری خواهد کرد. در این میان بامداد جنوب چندی پیش در ضمن گزارشی تاکید کرد که ما دیگر نیازی به استاندار سیاسی نداریم و خواهان استانداری هستیم که در حوزه اجرا قوی باشد، قانون را بداند و به جای خواندن قانون احزاب و حضور در دفاتر سیاسی، در حوزه‌های اجرایی کار کرده باشد. با این حال، شنیده شدن نام برخی از گزینه‌ها برای استانداری بوشهر همانگونه که پیش از این هم تاکید کردیم واقعا ناخوشایند است.
نه اینکه این افراد ناتوان هستند، بلکه به این دلیل که آنها تخصصی در حوزه اجرایی ندارند و عموما افرادی با سابقه سیاسی هستند که نمی‌تواند دردی از مردم بوشهر باز کند. بوشهر در حالی که در شاخص‌های مختلف جزو چند گزینه آخر کشور به شمار می‌رود، نیازمند استانداری است که بتواند با فعالیت شبانه‌روزی مانع عقب افتادگی بیشتر استان شود
. در این میان شنیده‌ایم که سالاری به شدت عزمش را جزم کرده که علاوه بر گیلان در استان بوشهر هم استاندار خودش را داشته باشد و از این‌رو باید گفت که دولت باید هوشیار باشد که یک نفر دو استان را مدیریت نکند، کما اینکه بزرگان استان و علما هم نباید اجازه دهند که یک فرد سیاسی زمام امور کشور را به دست بگیرد.

 بر اساس شنیده‌های بامداد جنوب در طول چند روز گذشته علاوه بر فرماندار «همیشه‌خواب» یکی دو مدیرکل به همراه شخص سالاری در تهران لابی‌های سنگینی برای گراوند کرده‌اند و مشخص نیست که منظور آنها از آوردن یک فرد سیاسی به استان چیست. در این مورد به دولت محترم و وزارت کشور هم هشدار می‌دهیم که لطفا بوشهر را بیش از این به عقب نرانید، کسی را استاندار کنید که دستکم عدد و رقم را بداند و بتواند امورات استان را به پیش ببرد.
 ما به شخصه هیچ مشکلی با آقای گراوند نداریم، اما به صلاح خود وی است که وارد حوزه استانداری بوشهر نشود، وی فردی سیاسی است که ما امیدواریم در همین حوزه به کار خود ادامه دهد و خودش را در مسیری که هیچ تخصصی در آن ندارد، هزینه نکند. وی همچنین کلاه گشاد دیگران سرش نرود، اگر هنر به اندازه کافی دارد، لطف کرده و در جایگاهی که حضور دارد، اختلافات سیاسی در استان را کاهش دهد، استانداری البته پیشکش.
نام:
ایمیل:
* نظر: