bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
مسلم مسیگر با اشاره به جو سنگین ورزشگاه ساری؛
در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور تیم‌های دریانوردان پارس جنوبی بوشهر و شهریار ساری تیم‌های صدرنشین و دوم جدول رده‌بندی این مسابقات در مجموعه ورزشی داراب ساری به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میزبان موفق شد حریف مدعی و متمول خود را در ضربات پنالتی با نتیجه نزدیک 8 بر 7 شکست دهد.
در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور تیم‌های دریانوردان پارس جنوبی بوشهر و شهریار ساری تیم‌های صدرنشین و دوم جدول رده‌بندی این مسابقات در مجموعه ورزشی داراب ساری به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میزبان موفق شد حریف مدعی و متمول خود را در ضربات پنالتی با نتیجه نزدیک 8 بر 7 شکست دهد. این در حالی بود که پارس جنوبی با پیروزی در این بازی قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل می‌کرد. آنها در این بازی توانستند یک امتیاز به‌دست آورند و برای قهرمانی در لیگ برتر امسال باید در دو هفته آینده پیروز از میدان خارج شوند. در شرایطی که این دو بازی در بوشهر برگزار می‌شود.

مسلم مسیگر در گفت‌وگو با بامداد جنوب در مورد شکست پارس جنوبی در این هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی و به تعویق افتادن جشن قهرمانی، گفت: همانطور که خودتان گفتید اگر ما بازی با تیم ساری را می‌بردیم قهرمان زودهنگام مسابقات شده بودیم ولی با کسب یک امتیاز از این بازی، قهرمانی تیم به مدت یک یا دو هفته عقب افتاد. البته ما همین الان حدود 95 درصد قهرمان مسابقات هستیم. ما توانستیم در مقابل ساری بازی خوبی به نمایش بگذاریم و هرچند که حق‌مان باخت نبود ولی جو استادیوم ساری به شکلی بود که نتوانستیم به آن چیزی که می‌خواستیم برسیم. فشار تماشاگران و جو زمین به شکلی بود که شرایط ما را بد کرده بود. آقای رضاییان، مدیرعامل محترم باشگاه هم در این بازی ما را همراهی می‌کرد و دید که بچه‌های ما چه فشاری را تحمل می‌کنند. به هر حال همانطور که گفتم بازی بر طبق مراد ما پیش نرفت. ما برای کسب سه امتیاز به میدان رفته‌ بودیم ولی از این‌که یک امتیاز بازی را کسب کرده‌ایم باز هم خدا را شاکرم، چرا‌که با کسب همین یک امتیاز هم قهرمانی تقریبا صد درصد است، چراکه اگر ما به جای دو امتیاز، سه امتیاز به تیم ساری می‌‌دادیم، کار برای ما سخت می‌شد و باید در دو بازی آینده با پیروزی خارج می‌شدیم. ما در دو هفته آینده با دو تیم انتهای جدول بازی خواهیم کرد و اگر خدا بخواهد می‌توانیم در دو بازی امتیازات کامل را بگیریم. قسمت این شده که در سه بازی پایانی لیگ حتما برنده از زمین مسابقه خارج شویم. 

همانطور که گفتیم بازی با نتیجه 8-7 در ضربات پنالتی به اتمام رسید، نتیجه‌ای که برای هواداران پارس جنوبی دور از ذهن بود. مسیگر در این رابطه یادآور شد: به‌نظرم من نمی‌توان از لحاظ فنی این بازی را تحلیل کرد، چراکه مسائل روحی و روانی تاثیر زیادی در این نتیجه داشت. ما بعد از پایان هم حدود یک ساعت در رختکن ورزشگاه ماندیم تا تماشاگران استادیوم را خالی کنند و بعد از ورزشگاه بیرون برویم. به همین دلیل نمی‌توان خیلی روی مسائل فنی این بازی صحبت کرد ولی سه امتیاز بازی هم دور از دسترس نبود. فکر کنم بهترین نتیجه که باید در این بازی رقم می‌خورد همین نتیجه بود، چراکه در صورت پیروزی ما ممکن بود اتفاقاتی تلخی در ورزشگاه رخ بدهد. 

وی در پاسخ به این‌که برای دو بازی خانگی آینده، از بوشهری‌ها چه انتظاراتی دارد، خاطرنشان کرد: امسال تماشاگران برای ما سنگ تمام گذاشتند ولی ما از آنها انتظار داریم که در دو بازی آینده هم مانند بازی‌های قبل به ورزشگاه بیایند و از تیم پارس جنوبی حمایت کنند. ما هم به آنها احتیاج داریم و هم افتخار می‌کنیم که یک فصل از ما حمایت کردند. باز هم خدا را شکر می‌کنم که در اولین سال مربیگری خود از مقام قهرمانی پارس جنوبی دفاع می‌کنم. من امسال برای تیم هم کاپیتانی کردم و هم مربیگری و این کار بسیار دشواری بود. از همه بوشهری‌ها و تماشاگران که تا اینجا ما را همراهی کرده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنم. البته من از آقای رضاییان، مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم، چراکه امکاناتی خوبی را در اختیار ما گذاشت از جمله زمین تمرین، استادیوم استاندارد و ... . امیدوارم که این قهرمانی‌ها ادامه داشته باشد و نمایندگان ما در تیم ملی بیشتر شود.

وی در پایان گفت‌وگو در مورد عملکرد تیم نوجوانان و جوانان پارس جنوبی در مسابقات کشوری تاکید کرد: من روز اول که پست سرمربیگری تیم پارس جنوبی را قبول کردم، هدفم این بود که روی تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری خوبی شود تا تیم پارس در آینده بازیکنان خوبی داشته باشد و همانطور که دیدید نتیجه‌اش هم این شد که تیم جوانان ما در مسابقات کشوری با بدشانسی نائب‌قهرمان شد. تیم جوانان ما فعلا در بین چهار تیم برتر مسابقات است و هفته آینده برای قهرمانی در این مسابقات عازم ارکان می‌شود. تیم بزرگسالان هم که تقریبا قهرمان لیگ برتر کشور شده است. این نشان می‌دهد ضمن این‌که قهرمان لیگ برتر شده‌ایم، آینده‌نگری خوبی هم داشته‌ایم. نگاه ما به نوجوانان و جوانان تیم پارس جنوبی یک نگاه مثبت است، چراکه می‌خواهیم در سال‌های نه‌چندان دور یک تیم کاملا بومی داشته باشیم و برای استان بوشهر افتخار‌آفرینی کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: