bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
افزایش 100 درصدی شهریه خانه ریاضیات موجب نارضایتی برخی از خانواده‌ها شده و این در حالی است که این نارضایتی می‌تواند مانع ادامه تحصیل دانش‌آموزان در این خانه شود.
برای اطلاع از شهریه دانش‌آموزان خانه ریاضیات با مدیر خانه ریاضیات گفت‌وگو کردیم.
 طاهر یزدان‌پناه در گفت‌وگو با بامداد جنوب در خصوص گلایه خانواده‌ها درباره افزایش شهریه تصریح کرد: دلیل افزایش 100 درصدی شهریه خانه ریاضیات، حمایت نکردن شورای شهر از مهرماه سال 95 تا کنون بوده، خانه ریاضیات را در یک سال گذشته بدون بودجه اداره کرده‌ایم و با توجه به هزینه‌هایی که این خانه به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به دانش‌آموزان متحمل است، کار بسیار مشقت‌آوری بوده است. 

یزدان‌پناه در ادامه با اشاره به روند مطلوب و تاثیرگذار خانه ریاضیات در ارائه آموزش‌ها و ایجاد خلاقیت و نوآوری در شیوه‌های آموزش و جذب علاقه‌مندان به ریاضی، تاکید کرد: اینک که خانه ریاضیات با فراز و نشیب‌های بسیار به این مرحله از رشد رسیده، نباید با بی‌توجهی و غفلت تیشه بر ریشه‌اش بزنیم و آن را به عقب برانیم. به هر حال دستاوردهای امروز به راحتی به دست نیامده‌اند. 

وی در پاسخ به این سوال که پیش از این چه حمایتی از خانه ریاضیات شده، افزود: در سال 93، مبلغ 200 میلیون و در سال 94، 300 میلیون حمایت مالی شدیم. در حال حاضر با اعضای شورای پنجم رایزنی‌هایی کرده‌ایم و آنها نیز قول‌های مساعدی در این خصوص داده‌اند. قرار است به‌زودی جلسه‌ای با اعضای شورا داشته باشیم و امیدواریم که با کمک مجموعه شورا و شهرداری بتوانیم بار مالی را از دوش خانواده‌ها کاهش دهیم. 

نام:
ایمیل:
* نظر: