bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۶ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در آستانه ماه مهر، دو هزار و 450 مدرسه برای پذیرایی از 213 هزار دانش‌آموز در سطح استان بوشهر آماده شده است.
بیش از دوهزار مدرسه آماده پذیرایی از 213 هزار دانش‌آموز بوشهریناصر کرمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: در آستانه ماه مهر، دو هزار و 450 مدرسه برای پذیرایی از 213 هزار دانش‌آموز در سطح استان بوشهر آماده شده است.

وی افزود: بر طبق رسوم سال‌های گذشته، 23 هزار دانش‌آموز پایه اول، به دلیل تقارن آخرین روزهای شهریور ماه امسال با روزهای پنج‌شنبه و جمعه، سال تحصیلی جدید را در روز چهارشنبه 29 شهریورماه آغاز می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: با تخصیص 23 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک سرمایه‌ای استان، 9 هزار و 600 کلاس درس در استان بوشهر برای اسفاده دانش‌آموزان آماده شده است.

کرمی عنوان کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ستاد پروژه مهر در تمامی فرمانداری‌های استان بوشهر و به ریاست فرمانداران تشکیل شد تا ضمن برطرف ‌کردن مشکلات مدارس، زمینه ورود دانش‌آموزان بدون هرگونه دغدغه‌ای انجام شود.

وی ادامه داد: در این راستا پنج کارگروه در قالب پروژه مهر تشکیل شد که تمامی موانع موجود حل شد اما نتوانستیم در مقطع دبستان، بین نیروهایی که به دلیل بازنشستگی از سیستم خارج شده‌اند با نیروهایی جدیدی که وارد سیستم آموزش و پرورش در مقطع دبستان از دانشگاه فرهنگیان می‌شوند، هماهنگی ایجاد کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: