bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
بازدید شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی بوشهر از نمایشگاه عکس دیار من؛
شهردار و اعضای شورای شهرستان جلفا روز گذشته با حضور در محل نمایشگاه،عکس دیار من با استقبال از شهردار بوشهر و هیات همراه ایشان، در خصوص مسائل فرهنگی و شهروندی دیدار و گفت و گو کردند. در این نشست، شهردار بوشهر و شهردار جلفا ابراز امیدواری کردند که تعامل این دو شهرستان در خصوص مسائل فرهنگی تداوم یابد.
نمایشگاه «دیار من» از روز 25 شهریورماه در شهرستان جلفا در آذربایجان شرقی در حال برگزاری است. این نمایشگاه که به‌صورت اختصاصی به معرفی آداب و رسوم و جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی استان بوشهر می‌پردازد، روز گذشته میزبان شهردار بوشهر و هیات همراه خود بود.

نمایشگاه عکس دیار من که با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر در حال حاضر در شهرستان جلفا و پس از آن در شهر تبریز برگزار می‌شود روز گذشته با حضور غلامعلی میگلی‌نژاد- شهردار بندر بوشهر، مهرزاد آسایش- نائب‌رئیس و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ، فاطمه صفری‌زاده- سرپرست سازمان فرهنگی و سامان نوذری- مدیر روابط عمومی شهرداری و معاون فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری بندر بوشهر رنگ و بوی دیگری به خود گرفت. همچنین شهردار و اعضای شورای شهرستان جلفا روز گذشته با حضور در محل نمایشگاه، با استقبال از شهردار بوشهر و هیات همراه ایشان، در خصوص مسائل فرهنگی و شهروندی دیدار و گفت و گو کردند. در این نشست، شهردار بوشهر و شهردار جلفا ابراز امیدواری کردند که تعامل این دو شهرستان در خصوص مسائل فرهنگی تداوم یابد.

در حاشیه این نشست، فاطمه صفری‌زاده - سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر ضمن ابراز رضایت از نحوه برگزاری نمایشگاه عکاسی دیار من که با همت انجمن عکاسان بوشهر در شهرستان جلفا برگزار شده است، تاکید کرد: برگزاری کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های فرهنگی بین استانی یک پتانسیل بسیار مناسب برای صادر کردن فرهنگ غنی بوشهر به استان‌های دیگر کشور است.

وی با اعلام حمایت سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر از برگزاری این‌گونه مراسمات فرهنگی از سوی هنرمندان بوشهری، خاطرنشان کرد: امیدواریم زمینه حضور هنرمندان سایر استان‌ها در شهر بوشهر به‌زودی فراهم شود تا این تعاملات دو طرفه بیش از پیش تقویت شوند.

گفتنی است در حاشیه بازدید از نمایشگاه عکس دیار من، بسته‌های فرهنگی شامل آثار فاخر هنرمندان بوشهری از جمله کتاب و موسیقی محلی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر به علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر خطه جنوب کشور اهدا می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: