bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶
عبدالحمید خدری در گفت‌وگو با بامداد جنوب؛
در این چند روز اخیر می‌بایست جلسه نهایی مجمع نمایندگان برگزار و گزینه‌های نهایی استانداری به وزارت کشور معرفی می‌شد تا در جلسه هیات دولت استاندار بوشهر مشخص ‌شود اما چنین نشد، گویا این قصه سر دراز دارد. مجمع نمایندگان استان بوشهر سه روز اخیر جلسه‌ای برگزار نکردند و ترجیح دادند که هر کدام به طریقی برای معرفی گزینه‌های خود تلاش کنند
مطمئنم استاندار جدید برای کارآموزی نمی‌آیدبامدادجنوب:
در این چند روز اخیر می‌بایست جلسه نهایی مجمع نمایندگان برگزار و گزینه‌های نهایی استانداری به وزارت کشور معرفی می‌شد تا در جلسه هیات دولت استاندار بوشهر مشخص ‌شود اما چنین نشد، گویا این قصه سر دراز دارد. مجمع نمایندگان استان بوشهر سه روز اخیر جلسه‌ای برگزار نکردند و ترجیح دادند که هر کدام به طریقی برای معرفی گزینه‌های خود تلاش کنند. اتفاقی که ممکن است به ضرر استان تمام شود.

 برای همه روشن است که همدلی و همراهی نمایندگان و مسوولان و ائمه جمعه مسیر توسعه استان را هموارتر می‌کند. نمایندگان نیز نباید از این اصل غافل شوند. در این میان اما به نظر می‌رسد که تکلیف یک چیز مشخص شده است و آن هم خداحافظی استاندار کنونی بوشهر است. بر اساس اخبار منتشر شده در برخی از سایت‌های نزدیک به سالاری و همچنین شبکه‌های اجتماعی گویا پرونده انتصاب مصطفی سالاری به استانداری گیلان در دولت مطرح شده و او به‌زودی به‌عنوان استاندار گیلان معرفی می‌شود. در صورت تحقق این خبر، با توجه به این‌که هنوز گزینه نهایی استانداری بوشهر مشخص نشده، گراوند معاون سیاسی، سرپرستی استانداری را برعهده می‌گیرد.

نماینده مردم بوشهر گناوه دیلم در گفت‌وگو با بامداد جنوب در خصوص آخرین اخبار از تغییر و انتصاب استاندار استان بوشهر، گفت: به‌نظر می‌رسد در جلسه هیات دولت روز یکشنبه آقای گراوند معاون سیاسی کنونی استانداری بوشهر، به‌عنوان سرپرست معرفی می شوند به دنبال آن در روز چهارشنبه همین هفته نیز گزینه‌های نهایی استانداری بوشهر معرفی خواهد شد.
عبدالحمید خدری در این گفت‌وگو  تاکید کرد: تلاش کرده‌ایم تا با مشورت و همفکری، گزینه‌های اصلح را برای استانداری بوشهر معرفی کنیم .
وی در ادامه به برخی اخبار تائید نشده و حاشیه‌ها مبنی بر این‌که گفته می‌شود وزیر کشور چندان به نظر نمایندگان استان توجه نمی‌کند، اشاره کرد و گفت: اینگونه نیست که بدون مشورت با نمایندگان گزینه‌ای را برای استانداری بوشهر معرفی کنند، وزیر کشور نیز اعلام کرده است که با نظر نمایندگان استاندار انتخاب می‌شود.
خدری در ادامه این گفت‌وگو  بدون این‌که نام گزینه‌ای را بر زبان بیاورد و اشاره به شخص خاصی کند، افزود: مطئن باشید که استاندار آینده استان بوشهر شخصی غیر بومی با تجربه، قوی و کار آمد است و البته سابقه اجرائی هم دارد.
نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم تاکید کرد که استاندار آینده استان بوشهر برای کارآموزی به بوشهر نمی‌آید و با توجه به ظرفیت‌های خاص استان بوشهر برای توسعه این استان گام بر می‌دارد.

خدری با اشاره به نشست‌های پیشین که با وزیر کشور داشتند، گفت: وزیر کشور نیز به این مهم واقف هستند و اعلام کردند استان بوشهر استانی با ظرفیت‌های خاص و مهم است نیاز به حضور شخصی با تجربه کارآمد دارد. با توجه به شرایط استان، استانداری با تجربه انتخاب می‌شود.

گفتنی است نماینده مردم دشتی و تنگستان نیز در نشست خبری اخیرش اعلام کرده بود که کسی بدون اطلاع ما به‌عنوان گزینه نهایی استانداری معرفی نمی‌شود و هر اقدامی در این خصوص صورت گیرد با هماهنگی نمایندگان است.
در این میان رئیس مجمع نمایندگان استان در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها اعلام کرد که نمایندگان استان هنوز به اجماع نرسیده‌اند.
گویا بار دیگر همه چیز به روز چهارشنبه ختم شده است باید دید آیا آخر هفته حکایت انتصاب استاندار جدید بوشهر ختم به خیر می‌شود یا خیر؟!
 
 
 
نام:
ایمیل:
* نظر: