bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۶
برای اولین‌بار در استان بوشهر؛
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای بوشهر برای ترم جدید تحصیلی، رشته‌های آرایشگری بانوان و خیاطی را به رشته‌های خود اضافه کرده است.
در همین زمینه، رئیس دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای بوشهر با بیان این‌که این دانشگاه برای اولین‌بار در استان، رشته آرایشگری را جهت تحصیل دانشجویان بوشهری فراهم کرده است، افزود: در نیمسال تحصیلی پیش رو علاوه بر آرایشگری، رشته خیاطی و تکنولوژی دوخت نیز برای خانم‌ها به رشته‌های این دانشگاه اضافه شده است.

علی دهقان، مهندسی فناوری جوش، مهندسی فناوری کنترل - ابزار دقیق، مهندسی فناوری خودرو و مهندسی فناوری مکانیک تاسیسات حرارتی و برودتی را از دیگر رشته‌های این مرکز در مقطع کارشناسی عنوان کرد و افزود: در مقطع کاردانی نیز رشته‌های ایمنی کار و حفاظت فنی، برق صنعتی، جوشکاری، پالایش گاز، مکانیک خودرو، مکانیک تاسیسات، تاسیسات الکتریکی ساختمان و ماشین ابزار در این دانشگاه ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که برای ثبت نام در رشته‌های خیاطی، تکنولوژی دوخت و آرایشگری تنها تا روز چهارشنبه، ۱۰ آبان‌ماه فرصت باقی است، افزود: با توجه به کارگاه‌های تخصصی و به‌روز سازمان فنی و حرفه‌ای و استفاده از مربیان کارآمد، این دانشگاه آماده پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلی نامبرده می‌باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: