bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۶ - ۱۲ آبان ۱۳۹۶
بخش مراقبت‌های ویژه کودکان با ظرفیت پنج تخت ویژه برای نخستین بار در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در این‌باره گفت: بخش مراقبت‌های ویژه کودکان یکی از نیازهای دیرین استان بوشهر بود که با خرید دستگاه‌های مراقبت‌های ویژه مخصوص کودکان در این بخش و به‌ صورت مستقل از بزرگسالان خدمات درمانی دریافت به گروه هدف ارائه می‌شود. برای ارایه خدمات فوق تخصصی به کودکانی که نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند پزشک فوق تخصص در همین رشته جذب شده است و با حضور فوق تخصص‌ها در سایر رشته‌های مورد نیاز خدمات درمانی با کیفیتی ارائه می‌شود.

سعید کشمیری با اشاره به سیاست دانشگاه در افزایش تخت‌های مراقبت ویژه برای سراسر استان بوشهر افزود: در سال‌های اخیر میزان تخت‌های مراقبت ویژه دراین استان سه برابر شده که با بهره‌برداری از این بخش کمبود مراقبت‌های ویژه اطفال نیز مرتفع می‌‌شود.

وی افزود: برای ارائه خدمات درمانی به موقع و با کیفیت به مردم، تخت‌های ویژه نوزادان در استان بوشهراز11تخت به 44 تخت افزایش یافت و در حال حاضر به جز مرکز استان، هم‌استانی‌ها نیز می‌توانند این خدمات تخصصی را در شهرستان‌های کنگان، دشتی، گناوه و دشتستان دریافت کنند.

برچسب ها: بیمارستان ، شهدا ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: