bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۷ - ۱۲ آبان ۱۳۹۶
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر بیان داشت،جمعه برای ایستادگی در مقابل زیاده خواهی امریکائی‌ها کشور باید دارای اقتدار همه جانبه باشد.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر بیان داشت برای ایستادگی در مقابل زیاده خواهی امریکائی‌ها کشور باید دارای اقتدار همه جانبه باشد. کوتاه آمدن در برابر امریکا و سیاست های استکبار گرایانه آن موجب گستاخی آنها می‌شود. شناخت دشمن به‌عنوان یک اصل برای جامعه است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

صفایی بوشهری گفت: امروز دشمن با ابزار نوین تهاجم شامل فضای مجازی، سیستم های اینترنتی و مهارتی با ترویج فحشا و موادمخدر در تلاش برای ترویج گمراهی در ایران اسلامی است.

وی با گرامیداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز اظهار کرد: دانش آموزان باید سعی کنند با کسب علم و دانش، کار و تلاش و تقویت ارتباط خود با خدا نگذارند دشمن موفق به کمرنگ کردن روحیه استکبار ستیزی در ایران شود. با توجه به سخنان گزاف رئیس جمهوری امریکا بر علیه ایران، انتظار می‌رود مردم با حضور یکپارچه خود در تجمع 13 آبان مشت محکمی بر دهان آنان بزنند.

صفایی بوشهری همچنین با گرامیداشت 14 آبان روز فرهنگ عمومی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از فرهنگ اسلامی و دینی است و در این راستا فرهنگ دینی در جامعه باید به معنی واقعی کلمه نهادینه شود. در این راستا با تلاش دستگاههای اجرایی مرتبط نیاز است در استان بوشهر سند جامع فرهنگ دینی و نقشه راه این سند چشم انداز تدوین شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: