bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۳ - ۱۵ آبان ۱۳۹۶
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: یکی از اهداف اصلی حوزه سواد آموزی استان تحت پوشش قرار دادن تعداد بیشتری از افراد سواد آموز است.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، غلامرضا دانش‌فر معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان در حاشیه نشست کارشناسی بررسی چگونگی روند جذب افراد محروم از سواد در روستاها و شهرهای استان با تقدیر از کارهای انجام گرفته در حوزه جذب سوادآموز،اظهار داشت : در سال جاری از نظر آمار تحت پوشش سواد آموزان در دوره  انتقال استان  به رشد107درصدی رسید.

معاون سواد آموزی استان اضافه کرد: با تلاش های صورت گرفته در جذب سواد آموز تاکنون درصد باسوادی استان به 96/22 درصد(نودوشش بیست ودو صدم درصد) رسیده است هرچند تا رسیدن به حد مطلوب هنوز فاصله داریم.

وی با ذکر این نکته که آموزش دهنده‌های ما در ابتدا باید به آنچه که در جذب افراد محروم از سواد مؤثرتر و گیراتر است توجهداشته باشند و سپس به سراغ آموزش آنان برود، گفت:این گونه افراد از نظر اعتقادی بسیار پایبند هستند لذا بایستی توجه آنان را به تآثیرعلم و دانایی بر روی عمیق تر نمودن مسائل دینی شان و نیز فواید سواد و آموزش در زندگی فردی داده شود.

دانش فر به تاثیر مثبت تبلیغات رسانه ها بویژه صدا و سیمای مرکز استان و ائمه جمعه و جماعات اشاره نمود و بیان کرد: صدا و سیما در اکثر مناطق شهری و روستایی استان درمنازل و خانه ها حضور برجسته ای دارد و همین طور ائمه محترم جمعه و جماعات با اقشار مختلف در ارتباط هستند؛ازین رو می توانند در بحث جذب سواد آموزان به حوزه سواد آموزی استان کمک شایانی داشته باشند.

برچسب ها: جامعه ، سوادآموزی ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: