bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۶ - ۱۵ آبان ۱۳۹۶
باشگاه استقلال این روز‌ها درگیر شکایت بازیکنان سابق این تیم است، اما امروز شاکی جدیدی از بوشهر به شکایت‌کنندگان این باشگاه اضافه شده است..
مهدی قائدی باعث شکایت جدید به استقلال شدباشگاه توحید بوشهر برای دریافت حق آموزش مهدی قائدی از باشگاه استقلال به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان شکایت کرده است و باید دید این باشگاه در رای مسوولان این کمیته محکوم می‌شوند یا خیر.

وثوق احمدی از فدراسیون فوتبال درباره شکایت باشگاه توحید بوشهر از استقلال گفت: در ابتدا باید بگویم شکایت باشگاه توحید بوشهر برای مهدی قائدی از استقلال صحت دارد. البته باشگاه توحید بوشهر از دو باشگاه ایران جوان و استقلال شکایت کرده است. به همین منظور باید رسیدگی کنیم تا مشخص شود اولین قرارداد حرفه‌ای قائدی با کدام باشگاه بوده است. در صورتی که اولین قرارداد حرفه‌ای قائدی با باشگاه ایران جوان بوشهر باشد پس باشگاه استقلال با شکایتی مواجه نمی‌شود، اما اگر اولین قرارداد این بازیکن با استقلال بوده باشد باید این باشگاه پرداخت حق آموزش بازیکن مربوطه را عهده دار شود.

وی ادامه داد: پرونده مهدی قائدی و شکایت باشگاه توحید بوشهر اکنون در حال رسیدگی است و فکر می‌کنم تا دو هفته دیگر رای لازمه صادر شود.
برچسب ها: فوتبال ، قائدی ، استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر: