bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۰ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶
تیم ایرانجوان بوشهر توانست بازی یک هیچ باخته را برابر تیم شهرداری تبریز 2 بر یک ببرد، در این خصوص، سیروس دین‌محمدی سرمربی این تیم علت باخت تیمش را نبود اعتماد نفس لازم دانست.
 دین محمدی پس از شکست 2 بر1 تیمش برابر ایرانجوان بوشهر گفت: بازیکنان شهرداری در نیمه نخست بازی از شرایط مطلوب خود فاصله داشتند ولی با این وجود موفق به کنترل بازی شدند. در نیمه دوم پس از به ثمر رساندن گل عملکرد خوبی نداشتیم و همین منجر شد تا بازی را واگذار کنیم.

وی افزود: لیگ یک لیگ تک موقعیت هاست و برای پیروزی باید از همین تک موقعیت ها استفاده کرد و لازمه تحقق این مهم داشتن اعتماد به نفس است که بازیکنان شهرداری تبریز تا رسیدن به این مهم به اندکی زمان نیاز دارند. در یکی از صحنه ها بازیکنان این تیم موقعیت تک به تک برای گلزنی را از دست دادند که همین توپ برگشت آن منجر به گل ایرانجوان بوشهر شد.

وی ادامه داد: تیم ایرانجوان بوشهر نیز تیم شایسته و دونده ای در این بازی نشان داد ولی با این حال در این بازی نسبت به آنها برتری داشتیم. تیم شهرداری تبریز با وجود قرار گرفتن در رتبه های پایین جدول بطور 100درصد در لیگ ماندگار است و این مهم با گرفتن امتیاز بازی های خانگی براحتی تحقق پیدا می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: