bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۰ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶
تیتر غیرحرفه‌ای روزنامه کیهان که برخلاف مصالح ملی کشور، با زبان بی‌زبانی موشک شلیک شده به ریاض از سوی ارتش یمن را کار ایران در نظر می‌آورد، باعث تذکر به این روزنامه شد.
 تیتر غیرحرفه‌ای روزنامه کیهان که برخلاف مصالح ملی کشور، با زبان بی‌زبانی موشک شلیک شده به ریاض از سوی ارتش یمن را کار ایران در نظر می‌آورد، باعث تذکر به این روزنامه شد. با همه این احوال، مدیرمسوول کیهان روز سه‌شنبه همه منتقدان را مورد حمله قرار داد و مدعی شد که منتقدان،‌ حامیان دبی بوده‌اند!.
 در این میان سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود، در پاسخ به پرسشی در زمینه دیدگاه دولت درباره تیتر یکی از جراید درباره اصابت موشک یمن به پایتخت عربستان سعودی، اظهار کرد: این یک تخلف آشکار رسانه‌ای است و برخورد قانونی با این تخلف در حال اجراست که آرزو می‌کنیم با قاطعیت بیشتری انجام شود. هیچ‌چیز برای ما مهم‌تر از منافع ملی نیست البته برخی افراد مواضع شخصی خود را می‌نویسند تا آن را به جای مواضع نظام جا بزنند، در حالی که نظام طبق قوانین بین‌المللی عمل می‌کند، بنابراین با این‌گونه اقدامات که منافع ملی را هدف قرار می‌دهد، برخورد می‌شود.

او درباره لایحه نظام جامع رسانه‌ای کشور نیز گفت: دولت در چارچوب منشور حقوق شهروندی، همه تلاش‌های خود را برای اجرائی کردن این منشور به‌کار بسته و حتی آقای روحانی در احکامی که برای وزرای دولت صادر کرد، دو پیوست عمومی و تخصصی نیز قرار داد که یکی از آن دو، منشور حقوق شهروندی است و حال، یکی از گام‌ها برای اجرائی کردن منشور حقوق شهروندی و تبیین آن همین بحث نظام رسانه‌ای کشور است!

برچسب ها: سیاسی ، نوبخت ، رسانه
نام:
ایمیل:
* نظر: