bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۰ - ۱۷ آبان ۱۳۹۶
بازگشت رویایی ایرانجوان 10 نفره در هفته دوازدهم لیگ یک؛
در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول جام آزادگان، تیم ایرانجوان بوشهر عصر روز گذشته در دوازدهمین بازی خود میزبان تیم شهرداری تبریز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر بود.
بامدادجنوب- علي تنگستاني:
در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول جام  آزادگان، تیم ایرانجوان بوشهر عصر روز گذشته در دوازدهمین بازی خود میزبان تیم شهرداری تبریز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر بود.
این تیم در 11 بازی گذشته تنها به یک پیروزی دست یافته بود، به همین دلیل در این دیدار برای کسب هر سه امتیاز و بهبود جایگاه خود در جدول دسته اول مسابقات، وارد میدان شد.
ترکیب ایرانجوان: وحید اصغرزاده، حسین موجی، حسین بازیاری، اویس کرد‌جهان، مسعود نظرزاده، رضا احمد شاهی (۶۵ مصطفی احمدی)، صادق گشنی، محمد پولادی (حمدالله ابدام)، احمد الجبوری، محمد طارمی، سجاد فیض الهی (۴۷ غلام سرتلی)

نیمه اول: در دقایق ابتدایی بازی، ایرانجوان بازی هجومی‌تری نسبت به حریف به نمایش گذاشت ولی هر چه زمان می‌گذشت این تیم تبریزی بود که بر میانه میدان حاکم می‌شد. ایرانجوانی‌ها که نمی‌خواستند در خانه امتیاز از دست دهند، سعی ‌کردند که روی ضد حملات به گل برسند. الجبوری که یکی از سریع‌ترین بازیکنان ایرانجوان است، در 25 دقیقه اول بازی چند موقعیت خوب را با بی‌دقتی از دست داد که مهم‌ترین آن تک به تک با داروازه‌بان تیم شهرداری بود. این بازیکنان توپ را به دست دروازه‌بان زد و موقعیت از دست رفت. با از دست رفتن این موقعیت تیم شهرداری فشار خود را روی دروازه ایرانجوان افزایش داد. آنها در یک صحنه می‌توانستند گل اول بازی را به‌ثمر برسانند که احمدشاهی، بازیکن ایرانجوان توپ را از روی خط دروازه ایرانجوان بیرون کشید.

 در یک صحنه، صادق گشنی از ایرانجوان و رضا نجاری از شهرداری درگیری لفظی داشتند که داور هم با کارت زرد آنها را جریمه کرد. ایرانجوانی‌ها در اوسط نیمه اول، نیمه زمین را از دست داده بودند و تیم شهرداری هم به‌خوبی از این فرصت استفاده کرد و چند موقعیت خطرناک روی دروازه ایرانجوان ایجاد کرد و در گل کردن آنها موفق نبود. الجبوری از ایرانجوان که در این بازی روی ضد حملات سرعت خوبی داشت، باز هم از غفلت مدافعان شهرداری تبریز استفاده کرد و برای بار دوم با دروازه‌بان تک به تک شد ولی باز هم این موقعیت را از دست داد. چند دقیقه پس از این موقعیت، فیض‌اللهی یک موقعیت تک به تک برای خود ساخت که به‌راحتی هم این موقعیت را از دست داد.

نیمه دوم: در نیمه دوم بازی، هنوز سه دقیقه از بازی نگذشته بود که اصغرزاده، دروازه‌بان ایرانجوان کارت قرمز را به جان خرید تا دروازه ایرانجوان باز نشود. او پس از این اتفاق با تشویق هواداران از زمین مسابقه بیرون رفت و غلامرضا سرتلی جوان جانشین او در دروازه ایرانجوان شد. پس از این اخراج ایرانجوان باز هم بازی هجومی از خود به نمایش گذاشت و در مقابل تیم شهرداری از این فرصت استفاده کرده و ضدحمله می‌زد اما اشتباهات داوری که در این هفته حسابی ایرانجوان را درگیر خود کرده بود، باز هم دردسرساز شد. در یک صحنه داور مسابقه، گل کاملا سالم محمد طارمی را مردود اعلام کرد تا محمد با یک ضربه به سینه‌ داور کارت زردی را به جان بخرد در ادامه تیم تبریزی روی یکی از ضد حملات خود به گل رسید آن هم در حالی که عمق دفاع در این بازی بسیار شکنننده نشان می‌داد.
ایرانجوان پس از این گل باز هم روی دروازه فشار آورد ولی نتوانست موقعیت زیادی به‌وجود آورد و از طرفی تیم شهرداری همچنان به ضد حملات خود ادامه داد.

 مطابق بازی‌های گذشته، اویس کردجهان باز هم به داد ایرانجوان آمد و یکی از آن گل‌های 40 متری معروف خود را زد تا ایرانجوانی‌ها را به کسب امتیاز امیدوار کند. سرخپوشان بوشهری که دست بر دار نبودند در 15 دقیقه پایان بازی فشار زیادی روی دروازه شهرداری آوردند. دوندگی بی‌امان صادق گشنی و مسعود نظرزاده در میانه میدان بدون هیچ حرف و حدیثی عامل محرک ایرانجوان در نیمه دوم بود. البته تیم شهرداری هم که نمی‌خواست قافله را ببازد چند موقعیت روی دروازه‌ ایرانجوان که در جدی‌ترین آنها، توپ زیر طاق دروازه ایرانجوان خورد در برگشت هم مدافعان از روی خط، توپ را بیرون کشیدند. سه دقیقه پس از این گل، الجبوری باز هم با استفاده از سرعت خود، مدافعان شهرداری را جا گذاشت و گل دوم ایرانجوان را به‌ثمر رساند تا ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر دومین روز خوب خود را شاهد باشد. پس از آن، تیم شهرداری تبریز با تمام قوا به سمت دروازه‌بان ایرانجوان یورش برد و چند موقعیت خطرناک روی دروازه‌ این تیم ایجاد کرد و درخشش سرتلی و مدافعان ایرانجوان مانع از گلزنی تبریزی‌ها شد تا ایرانجوان به اولین برد خانگی در لیگ دسته یک دست پیدا کند.

بهترین بازیکن: در روزی که ایرانجوان 10 نفره برد، نمی‌توان به‌طور دقیق گفت که کدام بازیکن بهترین بود اما احمد الجبوری با سرعت خود بارها دروازه تیم شهرداری تبریز را تهدید و حتی توانست گل پیروز‌ی‌بخش بازی را نیز به‌ثمر برساند. او در بازی‌های گذشته هم ثابت کرده بود که می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد البته گشنی و نظرزاده هم در این بازی، یک نمایش فوق‌العاده داشتند و توانستند بازی تاثیرگذاری از خود به نمایش بگذارند.
با این پیروزی تیم ایرانجوان بوشهر با سه پله صعود در جایگاه 14 لیگ دسته اول جام  آزادگان قرار گرفت
نام:
ایمیل:
* نظر: