bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۸ - ۱۹ آبان ۱۳۹۶
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: دو طرح لایروبی برای بندر بوشهر به تصویب رسیده که به‌زودی اجرای آنها آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمدرضا الهیار در سفر به بوشهر، افزود: یکی از این طرح‌ها لایروبی کانال مقابل مجتمع بندری نگین است که اعتبار آن از منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی تامین شده و به زودی اجرا خواهد شد. لایروبی کانال اصلی بندر بوشهر نیز به طول 15 کیلومتر به تصویب رسیده که بعد از مراحل تامین اعتبار، اجرای آن آغاز خواهد شد.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی به کارگیری راهکارهایی برای کاهش رسوب گذاری در بندرهای کشور را یکی از برنامه‌های بلند مدت این سازمان خواند و بیان کرد: با کمک انجمن جهانی زیرساخت های حمل و نقل آبی در تلاش است به راهکارهایی برای کاهش رسوب گذاری در بندرها دست یابیم که در این زمینه با مشارکت کارشناسان داخلی و بین المللی مطالعات خوبی صورت گرفته است.

الهیار همچنین با اشاره به وجود تجهیزات اطفا حریق در هشت بندر استان بوشهر، گفت: این تجهیزات با اعتبارات داخلی در ساحل ایجاد شده است، اما برای به کارگیری آتش خوارها در دریا نیز برنامه‌هایی داریم که مطالعاتشان انجام گرفته است.

بندر بوشهر دومین بندر کانتینری کشور محسوب می‌شود و در هفت ماه امسال 102 هزار و 600 تی.یی.یو کانتینر در این بندر تخلیه و بارگیری شده است که افزایش 54 درصدی نسبت به زمان مشابه پارسال دارد .

نام:
ایمیل:
* نظر: