bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۸ - ۲۱ آبان ۱۳۹۶
حمید کللی‌فر در گفت‌وگو با بامداد جنوب؛
شاهین شهرداری در فصل جدید رقابت‌ها، در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و توانسته در صدر جدول گروه خود قرار بگیرد. آنها علاوه بر پیروزی، بازی‌های چشم‌نوازی هم از خود به نمایش می‌گذارند و تماشاگران را به ورزشگاه می‌کشانند.
بامدادجنوب- علی تنگستانی:
شاهین شهرداری در فصل جدید رقابت‌ها، در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و توانسته در صدر جدول گروه خود قرار بگیرد. آنها علاوه بر پیروزی، بازی‌های چشم‌نوازی هم از خود به نمایش می‌گذارند و تماشاگران را به ورزشگاه می‌کشانند. شاهینی‌ها هفته گذشته در یک بازی پرحاشیه توانستند از سد تیم قشقایی عبور کنند و نشان دهند که امسال عزمشان را برای صعود به لیگ یک جمع کرده‌اند. ما در ادامه گزارش به سراغ سرمربی این تیم یعنی، حمید کللی‌فر رفتیم. او در این گفت‌وگو در مورد مصدومان تیم، درگیری تماشاگران شاهین و قشقایی و بازی با تیم مقاومت توضیحاتی به ما داد که در ادامه آنها را می‌خوانید.

شاهین برای این‌که بتواند در صدر جدول باقی بماند، در مقابل تیم قشقایی، بازی زیبا و هوشمندانه‌ای انجام داد ولی درگیری بین تماشاگران دو تیم از شیرینی این برد کم کرد. نظرتان در این‌باره چیست؟
تیم قشقایی در مقابل ما یک بازی بسته از خود به نمایش گذاشت و در عین حال، بازیکنان این تیم در این بازی تلاش زیادی کردند. من فکر می‌کنم که اعتماد به نفس خوب این تیم بیشتر به‌خاطر بردی است که در مقابل پرسپولیس تهران بدست آورده بود. البته آنها از نظر مالی در وضعیت خوبی به‌نظر نمی‌رسند و در حد خود، نتایج خوبی کسب کرده‌اند. آنها روبروی ما هم خوب بازی کردند ولی ما از این تیم شناخت خوبی داشتیم و با کمک مربیان تیم، آنها را آنلیز کرده بودیم تا بتوانیم برای بردنشان برنامه‌ای در تیم پیاده کنیم. خدا رو شکر برنامه‌های ما در این بازی به‌خوبی جواب داد و همانطور که دیدید در نیمه اول بازی ما توپ و میدان را در دست داشتیم و توانستیم دو گل هم به‌ثمر برسانیم و به‌نوعی کار را در همان نیمه اول تمام کردیم.

در نیمه دوم سعی کردیم که حریف توپ را در دست داشته باشد و ما به دنبال توپ بدویم و از ضد حملات برای رسیدن به گل‌های بیشتر استفاده کنیم. با وجود این‌که ضد حملات خوبی در این بازی زدیم ولی با بی‌دقتی مهاجمان موقعیت‌های ما در نیمه دوم به گل تبدیل نشد. در کل نتیجه راضی‌کننده بود و به‌شخصه از عملکرد بچه‌ها راضی هستم. امیدوارم که اتفاقات خوب هر هفته برای شاهین ادامه داشته باشد. 

در مورد درگیری تماشاگران هم بگویم که واقعا از این مساله خیلی ناراحت شدم. به‌نظر مسوولان باید چیدمان بهتری در برای امنیت تماشاگران ایجاد می‌کردند تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد. متاسفانه فاصله بین تماشاگران دو تیم خیلی زیاد نبود و این مساله باید قبل از بازی رعایت می‌شد. به هر حال این اتفاقات در فوتبال ما عادی است، چراکه جوانان و هواداران به‌خاطر تعصبی که به باشگاه خود دارند گاهی اوقات این کارها را انجام می‌دهند. کنترل این وضعیت هم در دست ما نبود و در دست تماشاگران و لیدرهای ما بود و آنها در این مساله کم‌کاری کردند. به هر حال ما پس از پایان بازی از همه قشقایی‌های عزیز، عذرخواهی کردیم. امیدوارم که در بازی‌های آینده دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

شاهین در فصل جدید، بازی تماشاگرپسندی ارائه می‌دهد. علاوه بر این تیم از نظر گلزنی در وضعیت فوق‌العاده‌ای قرار دارد و کمتر بازی پیش می‌آید که شاهین نتواند در آن بازی گل بزند. نظر شما چیست؟
با توجه به وضعیت بازیکنانمان، سعی کرده‌ایم از ترکیبی استفاده‌ کنیم که آنها بتوانند به‌راحتی فوتبال بازی کنند و برنامه‌های ما را به‌طور کامل در زمین پیاده کنند. ما فیلم‌های بازی‌های فصل قبل را دوباره دیدیم و حسابی آنها را آنالیز کردیم تا در فصل جدید دچار مشکلات فصل قبل نشویم. بازیکنانی که در این فصل به خدمت گرفتیم، نه تنها انگیزه زیادی داشتند بلکه برخی از آنها در لیگ بازی می‌کردند. این مساله باعث شد که ما در خطوط هجومی بسیار خطرناک ظاهر شویم و همانطور که می‌بینید مهاجمان ما خیلی خوب گل می‌زنند اما متاسفانه دو بازیکن هجومی که از مهم‌ترین ارکان تیم هم هستند، با مصدومیت روبه‌رو شده‌اند که مقداری روی خطوط هجومی ما تاثیر منفی گذاشته است. سعی و تلاش کادر پزشکی تیم این است که این بازیکنان را هرچه سریع‌تر آمده بازی کند تا بتوانیم همچنان عملکرد خوبی در گلزنی داشته باشیم. 

برای بازی بعدی چه برنامه و ایده‌ای دارید؟
بازی بعدی ما در مقابل تیم مقاومت است و از آنجایی که از این تیم شناختی نداریم و آنها را آنالیز نکرده‌ایم، نمی‌توان نظر خاصی داد. نمی‌خواهم مغرورانه نظر بدهم ولی تیم ما به شکلی است که تیم‌های دیگر باید به‌دنبال ما باشند. تمرینات تیم طبق برنامه انجام می‌شود و مطمئن باشید که ما برای کسب سه امتیاز بازی به مصاف تیم مقاومت خواهیم رفت. 

در پایان، آیا به‌نظر شما برگزاری بازی‌های ایرانجوان و شاهین آن هم پشت سر هم در ورزشگاه شهید بهشتی، روی کیفیت این  زمین تاثیر نمی‌گذارد؟
این زمین فقط برای مسابقات مورد استفاده قرار می‌گیرد و تمرینات تیم‌ها در آن برگزار نمی‌شود و برای همین فشار زیادی روی چمن نیست ولی امیدوارم که مسوولان ورزش استان بتوانند ورزشگاه 15 هزار نفری را آمده برگزاری بازی کنند تا مشکلی پیش نیاید. ما دوست داریم که از هر دو زمین استفاده کنیم. 

نام:
ایمیل:
* نظر: