bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۹ - ۲۱ آبان ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف ۱۷ دستگاه خودروی تندرو شوتی حامل کالای قاچاق طی ۷۲ ساعت گذشته در محورهای این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سید جواد رضوی با بیان این‌که در راستای مقابله و مبارزه با قاچاق طرح‌های مختلف و متنوعی را در سطح شهرستان دشتستان در دست اجرا داریم، گفت: با افزایش کشف و ضبط کالای قاچاق در شهرستان دشتستان طی سال جاری روبه‌رو بوده‌ایم. 

به گفته وی، با توجه به حمل کالای قاچاق از سوی خودروهای شوتی و همچنین وقوع چندین فقره تصادف در محورهای کلمه، بوشکان و تنگ ارم و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کنترل محورهای مواصلاتی و توقیف خودروهای شوتی در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
وی با اشاره به این‌که با تلاش‌های صورت گرفته، انجام ایست بازرسی‌های موقت و گشت‌زنی عوامل انتظامی در محورهای کلمه و تنگ ارم طی ۷۲ ساعت گذشته تعداد ۱۷ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق (شوتی) توقیف شد، خاطرنشان کرد: از خودروهای توقیفی انواع کالای قاچاق شامل مواد غذائی، لوازم برقی و لوازم یدکی خودرو و لوازم آشپزخانه به ارزش ۹۵۰ میلیون ریال کشف شده است. در همین ارتباط ۲۰ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای ادامه رسیدگی تحویل مراجع قضائی داده شدند.

برچسب ها: قاچاق ، خودرو ، دشتستان
نام:
ایمیل:
* نظر: