bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۲ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
عباس بحرانی: در آیینی با حضور مسوولان از ۶١ کارمند نمونه شهرستان دیر با لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

عباس بحرانی: در آیینی با حضور مسوولان  از ۶١ کارمند نمونه شهرستان دیر با لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد. 

 امام جمعه دیر در این آیین گفت: فلسفه نکوداشت افراد این است که سنت نیکو و روحیه قدرشناسی در جامعه نهادینه و تقویت شود. حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: بار اصلی جوابگویی به مردم کارمندان هستند که باید با ویژگی خوشرویی و خوشگویی که نیاز به هزینه هم ندارد با مردم برخورد کنند. 
وی بیان داشت: مدیران سعی کنند کارمندان نمونه را بر اساس شاخص درست و ملاک های ارزشی و خدمتی انتخاب کنند تا باعث نگرانی سایر کارمندان نشود. فرماندار دیر گفت: شهرستان دیر تا نقطه مطلوب توسعه فاصله زیادی دارد که برای جبران این فاصله تلاش مدیران و کارمندان ضروری است.
یونس باربرز افزود: شهرستان دیر در طول انقلاب اسلامی خدمات وفعالیت های خوبی به خود دیده اما هنوز از نظر زیرساخت به مراتب از سایر شهرستان ها عقب افتاده تر است.  
وی گفت: روحیه جهادی و انقلابی مدیران نیاز کار در شهرستان است که هر کس نمی تواند کار کند از اکنون کار را رها کند تا زمینه حضور افراد جهادی و انقلابی فراهم شود. فرماندار دیر مرز دریایی و محصول گوجه فرهنگی دو مزیت اصلی شهرستان ذکر کرد و افزود: شهرستان دیر با ٩۵ کیلومترمرز آبی  بیشترین مرز آبی دریایی در استان دارد و این بزرگ ترین ظرفیت این شهرستان است و محصول گوجه فرنگی خارج از فصل نیز مزیت دیگر این شهرستان می باشد. 
باربرز با اشاره به اینکه عملکردها باید واقع بینانه باشد، ادامه داد: در هفته دولت امسال ١٢٨ میلیارد تومان برای طرح آبشیرین کن اختصاص پیدا کرده است و امسال در این هفته ١٠٠پروژه با اعتبار ۵٠٠ میلیارد تومان اجرایی و افتتاح خواهد شد که این اعتبار ١٠ برابر بودجه یک سال اعتبار دولتی در شهرستان است. 
وی اضافه کرد: دیر در هزینه کرد اعتبارات یک ساله بر اساس جمعیت و وسعت رتبه اول استان بوشهر به خود اختصاص داده است. 
باربرز در رابطه با فعالیت مطلوب گمرک این شهرستان گفت:  همه مولفه های فعالیت گمرکی و صادراتی در گمرک این شهرستان جمع می باشد و باید این گمرک  ١٠ سال قبل به اداره کل ارتقا پیدا می کرد و اکنون نیز با تلاش های صورت گرفته در این خصوص نامه نگاری های خوبی انجام گرفته است که امیدواریم بتوانیم گمرک به اداره کل تبدیل کنیم. 
وی با اشاره به اینکه مطالبه گری در فضای مجازی منصفانه باشد، گفت: مطالبه گری باید منصفانه و اخلاق مدارانه باشد و افراد مطالب خلاف واقع منتشر نکنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: