bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۰ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
بامداد جنوب: در حال حاضر هر قطعه سکه حدود سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان حباب دارد و این در حالی است که در ابتدای هفته در محدوده دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قرار داشت.


بامداد جنوب: در حال حاضر هر قطعه سکه حدود سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان حباب دارد و این در حالی است که در ابتدای هفته در محدوده دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قرار داشت. اکنون نیم سکه نیز حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ربع سکه تقریبا چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دارای حباب هستند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اعلام این خبر می‌گوید: هرچندکه این هفته بازار سکه و طلا روندی صعودی داشت و این شیب صعود در روزهای پایانی هفته تند و حباب سکه بزرگ‌تر شد اما تقاضا کاذب در بازار دیده نشد و بازار تشدید تقاضا نداشت؛ بنابراین این افزایش قیمت‌ها، ناشی از افزایش تقاضا نبوده و بالعکس همین افزایش، بازار را دچار التهاب نکرد. بخش عمده این افزایش قیمت‌ها، نوسان افزایش نرخ ارز بوده که بازار سکه و طلا را هم تحت تاثیر قرار داده است اما خوشبختانه روزهای پایانی دی ماه بود و بازار التهاب تقاضا نداشت.

به گفته زرافشان: بایستی رویکرد بانک مرکزی در رابطه با مدیریت و عرضه سکه تغییر کند و در روزها و ساعات اعلامی انجام شود و در بین روزها،‌ آنطور که در این هفته اتفاق افتاد، وقفه‌ نداشته باشد. ضمن اینکه همانطور که اشاره شد، بایستی سکه‌ها با قیمت‌هایی با فاصله بیشتر از قیمت بازار عرضه شوند. امیدوار هستیم که در هفته پیش‌رو رویکردها و مدیریت بانک مرکزی در نحوه عرضه ربع سکه تغییر کند و حتی عرضه نیم سکه و سکه‌های تمام هم در بورس صورت کالا اجرایی شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: