bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۵ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲

مهمان ناخوانده ای به نام عضویت اجباری در کانال های تبلیغات انتخاباتی!

ضرغام خرمی

انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد و بهارستان مهمانان و ساکنان جدید خود را خواهد شناخت . برخی از مهمانان جدید، سابقه و تجربه حضور در بهارستان را دارند و برخی هم برای اولین بار خلعت وکالت مردم را بر دوش خواهند انداخت.

هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می شویم شاهد موضع گیری های تند و انتقادی نمایندگان فعلی، دید و بازدید داوطلبان جدید با شعارهای آرمانی و شیک مجلسی، گاه عوام فریبانه و ترفندهای متعدد خواهیم بود تا آرای قشر خاکستری جامعه را به صندوق خود واریز کنند.

اینکه تحرکات انتخاباتی تا چه میزان باعث جلب مشارکت مردم ، گرم شدن تنور انتخابات و خروج از فضای سرد و کم استقبال فعلی خواهد شد بماند . شواهد موجود حاکی از حضور خیل عظیمی از نامزدها در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم است که به عشق خدمت و قصد قربت بی منت وارد میدان می شوند! همه احساس تکلیفشان را به رخ مردم می کشند ! اما یک نکته را موکلان و رای دهندگان باید مدنظر قرار دهند.

دید و بازدیدها، کارناوال ها، پوستر و سخنرانی آتشین جای خود ، اما بازار فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بسترهایی هستند که هواداران نامزدها برای جلب آرا از آن بهره خواهند برد.

در این راستا آسیبی که وجود دارد عضویت اجباری افراد در گروههای متعدد تلگرام و واتساپ و اینستاگرام و سایر پیام رسان های فضای مجازی است. گوشی را که باز می کنی سیل پیام های اجباری و تبلیغاتی مانند مهمانان ناخوانده باریدن می گیرد پیام های سرگردان و بی هدفی که آرامش و روح و روان مخاطبان را مختل می کند .

انتظار می رود اگر گروهی یا کانال تبلیغات انتخاباتی ایجاد می‌شود صرفا برای رزومه و برنامه باشد آن هم در ساعتی مشخص و با کسب اجازه از مخاطب !


نام:
ایمیل:
* نظر: