bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰
چند هفته پس از استعفای مدیرعامل پتروشیمی مروارید؛
بامداد جنوب: ده‌ها مدیرعامل در منطقه پارس جنوبی در ده‌ها شرکت و مجموعه بزرگ و کوچک حضور دارند که فقط یک نفر از آن‌ها بومی است و دیگران هیچ رابطه‌ای با استان بوشهر ندارند.

بامداد جنوب: ده‌ها مدیرعامل در منطقه پارس جنوبی در ده‌ها شرکت و مجموعه بزرگ و کوچک حضور دارند که فقط یک نفر از آن‌ها بومی است و دیگران هیچ رابطه‌ای با استان بوشهر ندارند. در حالی که در استان بوشهر نیروهای توانمند بسیاری برای مدیریت در این حوزه هستند، اما به‌دلیل نبود نفوذ و قدرت کافی در این زمینه موفقیتی نصیب استان نشده است. یکی از دلایل این امر، همراه نبودن نمایندگان استان در مجلس و دیگر، سکوت نمایندگان سابق دولت در استان است که در این زمینه هیچ تحرکی ندارند.

پتروشیمی مروارید با وجود آنکه یک مجموعه کوچک در حوزه پتروشیمی‌ها به‌شمار می‌رود؛ اما درآمد بالایی دارد و نقش مهمی در پایداری اقتصادی کشور ایفا می‌کند. استعفای مدیرعامل این مجموعه که کمی بیش از یک‌سال پیش در این پتروشیمی حضور پیدا کرده بود باعث به‌هم ریختگی اداری شده است. تا جایی که خبرنگار بامداد جنوب شنیده، حتی اعضای هیات‌مدیره نیز در عسلویه حضور پیدا نمی‌کنند.

با این حال، آقای صادقیان رفته و باید جایگزینی برای او معرفی گردد، اینکه چه کسی باید بیاید یک سوال است و اینکه ما در استان بوشهر چه اقدامی را صورت دهیم یک سوال دیگر. ده‌ها نیروی توانمند و خوش‌نام در استان حضور دارند که می‌توانند مدیریت این مجموعه را بر عهده بگیرند. بر نمایندگان استان، به‌ویژه استاندار جدید است که این مساله را با قدرت و جدیت بسیار پیگیری کند. گفتنی است این پتروشیمی با توجه به تعلق عمده سهامش به هلدینگ پتروفرهنگ، زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان به‌شمار می‌رود.


نام:
ایمیل:
* نظر: