bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۸ - ۳۰ آبان ۱۴۰۰
بامداد جنوب: فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) در دیدار با به مناسبت هفته بسیج با فرمانده سپاه شهرستان آبادان بر نقش سازنده بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی تاکید کرد.

بامداد جنوب: فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) در دیدار با به مناسبت هفته بسیج با فرمانده سپاه شهرستان آبادان بر نقش سازنده بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی تاکید کرد.

سرتیپ دوم پاسدار یدالله کشاورز روز یکشنبه در دیدار با سرهنگ شاپور احمدی گفت: امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ دستور تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را صادر کردند، در زمان تشکیل بسیج شاید همگان احساس می‌کردند که این قشر برای دفاع سخت و مقابله با گروهک‌های تجزیه‌طلب و کسانی که ناجوانمردی‌ها را علیه انقلاب تازه متولدشده هجمه‌ها و عقاید شروع کردند ایجادشده ولی پس از هشت سال نبرد جانانه همه ایمان آوردند که امام (ره) بسیج را برای تمام عرصه‌ها به وجود آورده است.

سردار کشاورز با تاکید بر تصمیم راهبردی حضرت امام خمینی (ره) افزود: این تصمیم راهبردی حضرت امام خمینی (ره) موجب شد تا فرهنگ و تفکر بسیج در جامعه تقویت شود و ملت ایران در مقابل دشمنان بایستند زیرا اگر یک‌صدم فشارهایی که به مردم ایران واردشده به کشوری دیگر وارد می‌شد، آن کشور پاشیده بود.

فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) با بیان اینکه انقلاب اسلامی به‌رغم مشکلات سرافراز به‌پیش می‌رود، افزود: آینده از آن ایران اسلامی است زیرا کشورمان تحت هدایت امام خامنه‌ای (مدظله) در جهان جزء کشورهای قدرتمند است.

به گفته وی بسیج از مقابله با دشمن متجاوز و جبهه نفاق، جنگ نرم، دفاع از حرم، کمک به مردم در بلایای طبیعی و دفاع از سلامت مردم در برابر کرونا وارد عمل شده است، شاید جفا باشد که صرفا بسیج را به یک سبقه نظامی نسبت دهیم.

سردار کشاورز با بیان اینکه بسیج در تمام عرصه‌ها واردشده و هر جا احساس کند گره‌ای بر سر راه مردم وجود دارد آن را به نحو احسن باز می‌کند تاکید کرد: اقدامات بسیج برای مردم در زمان شیوع ویروس کرونا از کمک مومنانه، طرح شهید سلیمانی تا واکسیناسیون را نمی‌توان نادیده گرفت.

در پایان این دیدار سردار کشاورز و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه تیپ امام صادق (ع) از سرهنگ شاپور احمدی فرمانده سپاه شهرستان آبادان به مناسبت هفته بسیج تجلیل کردند.


نام:
ایمیل:
* نظر: