bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۹ - ۳۰ آبان ۱۴۰۰
در میان انفعال مسوولان بوشهری و دعوای نمایندگان مجلس؛
بامداد جنوب: امروز در میان انفعال مدیران، مسوولان و نمایندگان استان بوشهر، مدیرعامل غیربومی در پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه معارفه خواهد شد.

بامداد جنوب: امروز در میان انفعال مدیران، مسوولان و نمایندگان استان بوشهر، مدیرعامل غیربومی در پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه معارفه خواهد شد. در طول روزهای گذشته و در راستای ماموریت دفاع از حق و حقوق مردم استان بوشهر روزنامه بامداد جنوب گزارش‌های متعددی در این مورد منتشر و رایزنی‌های گسترده‌ای نیز در سطوح مختلف کشوری و استانی کرد.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که متاسفانه هم در حوزه سیاسی و اجرایی شامل مسوولان دولتی و نمایندگان و هم در حوزه رسانه‌ای شاهد رفتار انفعالی بودیم. بعد از این دیگر کسی حق ندارد، بگوید چرا حق مدیران بومی در نفت ضایع می‌شود!!

عباس دولتی‌زاده در حالی توسط مدیران تهران‌نشین برکنار شد و یک غیربومی دیگر جای او را گرفت که در استان‌های دیگر اگر چنین اتفاقی روی می‌داد در کم‌ترین حالت ممکن وزیر یا مسوول مربوطه به بدترین شکل ممکن توبیخ می‌شد. با این حال چنین اتفاقی در استان روی نداد و به‌نظر هیچ‌وقت دیگر هم روی نخواهد داد.

مسوولان هلدینگ پتروفرهنگ و بالاتر از آن صندوق ذخیره فرهنگیان که برای خود می‌برند و می‌دوزند و حاضر نیستند به تبعات چنین تصمیماتی کوچک‌ترین توجهی کنند، هیچ‌وقعی به همین تماس‌های گرفته‌شده از بوشهر هم نکردند. پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه یکی از چند مجموعه تحت مدیریت هلدینگ پتروفرهنگ است که در طول سال‌های گذشته یک تیم خاص در آن قدرت گرفته و در تلاش بودند تا حضور خود را به هر شکل ممکن مستحکم کنند.

پس از این اتفاق، سایر هلدینگ‌ها و مجموعه‌های نفتی نیز هیچ توجهی به بوشهری‌ها نخواهند کرد، آن‌ها در طول روزهای گذشته در حال رصد تحولات و تحرکات صورت‌گرفته در استان هستند و انفعال صورت‌گرفته توسط مسوولان بوشهری و نمایندگان بهارستان‌نشین را به‌خوبی مشاهده کرده و دیگر هیچ‌وقت حاضر نیستند در هیچ موضوعی به نماینده‌ها یا حتی استاندار مراجعه کنند.

در این میان، انفعال عجیب رسانه‌های استان هم قابل توجه بود، انفعالی که نشان می‌دهد نان به نرخ روز خوردن به یک شغل دائمی در بوشهر تبدیل شده است. این رسانه‌ها که معمولا ادعای بسیاری دارند، هیچ تلاشی برای دفاع از حق و حقوق مردم بوشهر نکردند؛ اما در روز واقعه و در وقت حادثه مدعی همه‌چیز هستند.

این داستان هم به پایان خواهد رسید و البته روسیاهی به زغال خواهد ماند. ما در این حوزه کار خود را کردیم و بعد از این نیز تلاش می‌کنیم تا روحیه مطالبه‌گری خود را حفظ و نسبت به بسیاری از مسائل واکنش نشان دهیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: