bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۹ - ۲۰ آذر ۱۴۰۰
بامداد جنوب: اولین نشست مشترک دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی و معاون قضایی دادگستری کل و ریاست شوراهای حل اختلاف استان بوشهر با موضوع امضای تفاهم نامه همکاری متقابل برگزار گردید.

بامداد جنوب:  اولین نشست مشترک دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی و معاون قضایی دادگستری کل  و ریاست شوراهای حل اختلاف استان بوشهر  با موضوع امضای تفاهم نامه همکاری متقابل برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور فرید محبی دبیر کانونهای خدمت رضوی استان بوشهر و گشتاسبی معاون قضایی دادگستری  و ریاست شوراهای حل اختلاف استان و اعضای کانون حقوقی دبیرخانه برگزار گردید  بر لزوم ورود  دبیرخانه خدمت رضوی و یاوران و خادمیاران به پرونده‌های قضایی با ماهیت صلح و سازش   تأکید گردید .

گشتاسبی معاون قضایی دادگستری آماری از پرونده های ورودی به شوراهای حل اختلاف استان در سال گذشته و سال جدید ، همچنین تعداد پرونده‌های مختومه و درصد آمار صلح و سازش در این پرونده ها  را ارائه نمودند  و متذکر گردید : در سال جدید در  ۲۱ پرونده قصاص ، صلح و سازش صورت گرفته که در برخی از آنها خادمیاران و یاوران همچنین دبیرخانه خدمت رضوی نقش موثری داشته‌اند.

 فرید محبی دبیر کانون‌های خدمت رضوی ضمن اعلام آمادگی کامل در زمینه تنظیم تفاهم‌نامه و شیوه‌نامه اجرایی همکاری متقابل مابین این دو مرکز  در زمینه ورود به پرونده های سازش با استفاده از ظرفیت خادمیاران و یاوران رضوی تأکید کردند .همچنین  موضوع آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با همکاری این دو نهاد‌ و با مشارکت ستاد دیه تأکید گردید .

دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر اعلام آمادگی نمودند که مقدمات همکاری مجموعه شورای حل اختلاف استان به عنوان یک مجموعه حقوقی در قالب یاوران رضوی فراهم گردد . 

در پایان نیز دکتر عابدین غریبی سررابط کانون حقوقی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر خبر از فراخوان جذب عوامل حقوقی شوراهای حل اختلاف به عنوان یاوران رضوی و سازماندهی ایشان در سطح استان به تناسب شهرهای استان دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر: